Zmysły dla zysku Marketing sensoryczny w praktyce - Iwona Skowronek | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1301-8
EAN: 9788375613018
Liczba stron: 274
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 44,90 zł

44,90 zł

Produkt niedostępny

44,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Inni klienci sprawdzali również

9788324053582

Wyspa Węży - Małgorzata Szejnert | mała okładka
-32 %

Wyspa Węży

Małgorzata Szejnert

6.9 / 10 (123 ocen)

33,93 zł 33,93 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

977004448820103

22,99 zł 22,99 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

9788366517349

23,74 zł 23,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788328715707

22,08 zł 22,83 zł - najniższa cena 37,00 zł - cena detaliczna

9788324074921

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

9788311161658

Piękna bestia
 - Alberto Vazquez-Figueroa | mała okładka
-31 %

Piękna bestia

Alberto Vazquez-Figueroa

25,46 zł 25,46 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

9788382154917

Od pierwszego wejrzenia - Nicholas Sparks | mała okładka
-24 %

Od pierwszego wejrzenia

Nicholas Sparks

7.2 / 10 (3226 ocen)

30,31 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788326837388

25,82 zł 28,41 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324076949

Skarb Mikołajka
 - Lepetit Emmanuelle | mała okładka
-55 %

Skarb Mikołajka

Emmanuelle Lepetit

8.5 / 10 (23 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788395436727

28,90 zł 26,84 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem