Zrównoważone przedsiębiorstwo Teoria, praktyka, wycena, nauczanie - Wojciech Przychodzeń | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1215-8
EAN: 9788375612158
Liczba stron: 248
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 44,90 zł

44,90 zł

Produkt niedostępny

44,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

To jest książka ekonomiczna o istotnym znaczeniu praktycznym dla właścicieli, akcjonariuszy oraz kadry menedżerskiej przedsiębiorstw. Autor stawia proste i ważne pytanie: czy właścicielom i menedżerom firm opłaca się to, aby były one zarządzane w sposób transparentny i stosowały strategię zrównoważonego rozwoju? Po czym szuka odpowiedzi na to pytanie, przekopując się przez dane z różnych rynków i giełd (USA, Europa), aby sprawdzić, czy wycena firm stosujących powyższe zasady jest istotnie wyższa od wyceny innych, porównywalnych firm niestosujących tych zasad? Odpowiedź brzmi: tak, to się opłaca, rynki i giełdy wyceniają takie firmy wyżej.
Autor opisuje książkę następująco: Koncepcja trwałego rozwoju ma coraz większy wpływ na kształtowanie się oblicza świata oraz mechanizmów zarządzania podmiotami gospodarczymi. Sposoby jej wbudowywania w strategie przedsiębiorstw i procesy podejmowania decyzji oraz ich wpływ na kreowanie wartości stanową zatem interesujący obszar badawczy.
W książce analizowanych jest 1296 spółek wchodzących m.in. w skład indeksów Standard & Poor’s 500, Financial Times Stock Exchange 350 oraz Warszawskiego Indeksu Giełdowego. Analiza obejmuje okres 2006–2010. Dzięki przyjęciu 5-letniego szeregu czasowego danych możliwe stało się zaobserwowanie tendencji długookresowych, a tym samym ujawnienie efektów związanych z wdrażaniem koncepcji zrównoważonego przedsiębiorstwa, które występują z opóźnieniami czasowymi.
Otrzymane wyniki sugerują, że firmy i ich właściciele osiągają wymierne korzyści z tytułu inwestycji we wdrażanie trwałego rozwoju, a działania te przyczyniają się do osiągania przewagi konkurencyjnej na współczesnych rynkach.
Książka ukazuje się w koedycji z Akademią Leona Koźmińskiego.

Inni klienci sprawdzali również

51,24 zł 51,24 zł - najniższa cena 89,90 zł - cena detaliczna

Bioksiążka. Biologia dla niewtajemniczonych
 - Łukasz Sakowski | mała okładka
-31 %

Bioksiążka. Biologia dla niewtajemniczonych

Łukasz Sakowski

6.2 / 10 (77 ocen)

30,98 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

36,14 zł 36,14 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

28,49 zł 28,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Bestseller

60,99 zł 60,99 zł - najniższa cena 89,99 zł - cena detaliczna

Nowość

22,79 zł 23,60 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

52,88 zł 52,88 zł - najniższa cena 59,96 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

27,08 zł 22,56 zł - najniższa cena 31,50 zł - cena detaliczna

36,11 zł 30,10 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

48,56 zł 48,56 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

33,63 zł 33,63 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

26,73 zł 24,30 zł - najniższa cena 28,20 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

51,89 zł 59,51 zł (-12%) - najniższa cena 69,00 zł (-24%) - cena detaliczna

44,22 zł 36,86 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

22,41 zł 18,68 zł - najniższa cena 29,85 zł - cena detaliczna

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej - (red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz | mała okładka
-25 %

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej

(red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz

44,83 zł 37,35 zł - najniższa cena 59,70 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem