Konto

Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie Donald A. Norman Książka

Chwilowo niedostępny
44,25 zł
59,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Darmowa dostawa od 299 zł
Do darmowej dostawy brakuje Ci 299,00 zł
Znak Ekstra
Dostawa za 0 zł dla
zamówień od 99 zł
GLS
 
 
Zwykły zakup
Zamówienia od 99 zł
Zamówienia od 149 zł
Zwykły zakup od 7,99 zł
GLS Punkt GLS Kurier GLS
Automat/Punkt GLS
Kurier GLS
7,99 zł
12,99 zł
Zamówienia
od 99 zł
0 zł
Zamówienia
od 149 zł
0 zł
Zwykły zakup 5,99 zł
Znak Punkt odbioru ZNAK
Punkt odbioru ZNAK
5,99 zł
Zamówienia
od 99 zł
0 zł
Zamówienia
od 149 zł
0 zł
Zwykły zakup 14,99 zł
Poczta Polska
InPost PACZKOMAT 24/7
Kurier DPD
Kurier Poczta Polska
14,99 zł
Zamówienia
od 99 zł
14,99 zł
Zamówienia
od 149 zł
0 zł
Zwykły zakup 10,99 zł
Punkt odbioru Poczta Polska
Odbiór w punkcie Orlen
Poczta Polska
Żabka
10,99 zł
Zamówienia
od 99 zł
10,99 zł
Zamówienia
od 149 zł
0 zł

* Płatność przy odbiorze + 5 zł

PayPo Płacę później
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Blik Płacę później
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Wydawnictwo: Arkady
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 264
Format: 13.5x20.5cm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej

Podobne do Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Książka wieloletniego pracownika firmy Apple, znanego na cały świat specjalisty w dziedzinie nauk kognitywnych, designu i sztuki użytkowej, który wyjaśnia, jakimi pobudkami kieruje się człowiek wybierając rzeczy ładne i wierząc, że będą one działać lepiej. Dlaczego ludzie wydają mnóstwo pieniędzy ma ikony wzornictwa, jakie emocje one wzbudzają? Lektura godna polecenia nie tylko projektantom, ale także psychologom, menadżerom, producentom i wszystkim tym, którzy pragną dowiedzieć się dlaczego podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe.

Wywiad z autorem

Szczegółowe informacje na temat książki Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Wydawnictwo: Arkady
EAN: 9788321348704
Autor: Donald A. Norman
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 264
Format: 13.5x20.5cm
Rok wydania: 2022
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Arkady
Dobra 28
00-344 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Metody dostawy

- rozwiń i sprawdź szczegóły - zwiń
W klubie zakupowym Znak Znak Ekstra zyskujesz darmową dostawę dla zamówień od 99 zł. Sprawdź szczegóły ›
Typ wysyłki Do 298,99 zł Od 299,00 zł
Automat GLS Punkt GLS
Automat GLS Punkt GLS
7,99 zł 0,00 zł
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
10,99 zł 0,00 zł
Kurier GLS
Kurier GLS
12,99 zł 0,00 zł
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
14,99 zł 0,00 zł
InPost Paczkomat 24/7
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł 0,00 zł
Płatność przy odbiorze +5 zł +5 zł
Typ wysyłki
Punkt odbioru ZNAK
do 29,98 zł do 59,98 zł od 59,99 zł
Skawina
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł

Inne książki z kategorii Psychologia

Oceny i recenzje książki Wzornictwo i emocje Dlaczego kochamy lub nienawidzimy rzeczy powszednie

Średnia ocen:
6.83 /10
Liczba ocen:
53
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Julia 19/07/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Świetna książka. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak firmy potrafią mną manipulować. Ludzki mózg chyba nigdy nie zostanie do końca zgłębiony. Ale na pewno warto próbować, wszak jest to ogromna, ale jakże ciekawa tajemnic.

MAGDALENA 19/07/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Jako studentka psychologii postanowiłam ku poszerzeniu swojej wiedzy i punktu widzenia, przeczytać tę książkę. Znakomicie opisane mechanizmy działania korporacji, które wmawiają nam czego potrzebujemy. Temat tak złożony, że przeczytanie tylko tej książki nie wystarczy, aby go zgłębić. Przeczytacie tę, a będziecie chcieli więcej.

Szymon S, 19/07/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Jakie relacje łączą cię z twoim telefonem/laptopem/komputerem/zegarkiem itp.? Zastanawiałeś się kiedyś jak je tratujesz i jaki masz do nich stosunek? Czy koniecznie musisz mieć ten nowy model telefonu, który właśnie wchodzi na rynek? Firmy i media opanowały manipulowanie nami do perfekcji. Jeśli chcesz się przekonać, jak wpływają na twój mózg, to koniecznie przeczytaj tę książkę.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Jakie relacje łączą cię z twoim telefonem/laptopem/komputerem/zegarkiem itp.? Zastanawiałeś się kiedyś jak je tratujesz i jaki masz do nich stosunek? Czy koniecznie musisz mieć ten nowy model telefonu, który właśnie wchodzi na rynek? Firmy i media opanowały manipulowanie nami do perfekcji. Jeśli chcesz się przekonać, jak wpływają na twój mózg, to koniecznie przeczytaj tę książkę.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Jako studentka psychologii postanowiłam ku poszerzeniu swojej wiedzy i punktu widzenia, przeczytać tę książkę. Znakomicie opisane mechanizmy działania korporacji, które wmawiają nam czego potrzebujemy. Temat tak złożony, że przeczytanie tylko tej książki nie wystarczy, aby go zgłębić. Przeczytacie tę, a będziecie chcieli więcej.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Świetna książka. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, jak firmy potrafią mną manipulować. Ludzki mózg chyba nigdy nie zostanie do końca zgłębiony. Ale na pewno warto próbować, wszak jest to ogromna, ale jakże ciekawa tajemnic.

Bestsellery

Z tego samego wydawnictwa

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki