Marketing dla studentów kierunków technicznych - Tony Curtis | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-7999-1
EAN: 9788326479991
Tytuł oryginalny: Marketing for engineers
Liczba stron: 482
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Inni klienci sprawdzali również

Co robić gdy się martwisz - Dawn Huebner | mała okładka
-28 %

Co robić gdy się martwisz

Dawn Huebner

10.0 / 10 (2 oceny)

25,29 zł 24,53 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

31,49 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

41,99 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

Selfie z kumpelkami. Kumpelki. Tom 4 - Christophe Cazenove, Philippe Fenech | mała okładka
-31 %

Selfie z kumpelkami. Kumpelki. Tom 4

Christophe Cazenove, Philippe Fenech

8.4 / 10 (7 ocen)

24,06 zł 22,29 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

32,12 zł 32,12 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

32,89 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

32,97 zł 32,97 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

25,86 zł 25,86 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

26,48 zł 18,75 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

37,67 zł 33,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem