Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2024-9
EAN: 9788320820249
Liczba stron: 364
Format: 16.2x23.7cm
Cena detaliczna: 64,90 zł

64,90 zł

Produkt niedostępny

64,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Inni klienci sprawdzali również

Gdzie jest twoja siostra?  - Puck Koper | mała okładka
-39 %

Gdzie jest twoja siostra?

Puck Koper

7.4 / 10 (12 ocen)

20,10 zł 19,54 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna

W samym sercu morza - Moyes Jojo | mała okładka
-32 %

W samym sercu morza

Jojo Moyes

7.1 / 10 (609 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

20,03 zł 20,03 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

42,77 zł 41,42 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Rok z filozofami
 - praca zbiorowa | mała okładka
-32 %

Rok z filozofami

praca zbiorowa

8.4 / 10 (38 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

54,66 zł 50,91 zł - najniższa cena 68,00 zł - cena detaliczna

45,74 zł 45,66 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

32,12 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

37,67 zł 33,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem