Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw - Agnieszka Mazurek-Czarnecka | okładka
CeDeWu

Bezpośrednia pomoc publiczna dla przedsiębiorców Doświadczenia nowo powstałych przedsiębiorstw Agnieszka Mazurek-Czarnecka

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-810-2333-7
EAN: 9788381023337
Liczba stron: 194
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 50,00 zł

50,00 zł 37,09 zł

Oszczędzasz 12,91 zł
-26 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

99,99 zł 64,58 zł

oszczędzasz: 35,41 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

99,90 zł 67,03 zł

oszczędzasz: 32,87 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

102,90 zł 68,83 zł

oszczędzasz: 34,07 zł
-33 %
Do koszyka
+
=

52,99 zł 40,08 zł

oszczędzasz: 12,91 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

99,90 zł 67,03 zł

oszczędzasz: 32,87 zł
-32 %
Do koszyka

Opis

Przedsiębiorca, prowadząc działalność gospodarczą, działa na własny rachunek ponosząc odpowiedzialność finansową. Jednak powstawanie i funkcjonowanie przedsiębiorstw to nie tylko interes prywatny, gospodarczy czy ekonomiczny. To także interes społeczny - zatrudnianie pracowników, zaspokajanie potrzeb, zasilanie budżetów publicznych, zwiększanie bazy kredytowej banków.

Nowo powstające przedsiębiorstwa są szczególnymi adresatami pomocy publicznej. W Polsce, podobnie jak i w innych krajach, zbudowano strukturę instytucjonalną, umożliwiającą nowo powstającym przedsiębiorstwom wnioskowanie o pomoc publiczną i uzyskiwanie jej. W tym celu przedsiębiorcy mogą się ubiegać o aktywne formy pomocy publicznej, takie jak dotacje czy preferencyjne pożyczki.

Potrzeba pomocy publicznej ma wiele uzasadnień. Wzmagana jest ona jednak przez kryzys ekonomiczno-finansowy, ten miniony i ten aktualnie rozpoczynający się. W stosowaniu bezpośredniej pomocy publicznej dla nowo powstających przedsiębiorstw niezbędne są wnioski i doświadczenia z korzystania z niej w poprzednich okresach. Monografia zawiera zasób takich wniosków i doświadczeń oraz wyników badań niespotykanych dotąd w innych publikacjach.

W książce Autorka stara się pomóc przedsiębiorcom podejmującym decyzje o utworzeniu przedsiębiorstwa znaleźć odpowiedzi na wiele pytań, a w szczególności:
• Czym jest pomoc publiczna?
• Co to jest bezpośrednia pomoc publiczna?
• Jakie są procedury i zasady ubiegania się o pomoc publiczną?
• Jak oceniać szanse i skuteczność pomocy publicznej?
• Jak oceniać czas życia przedsiębiorstwa bez pomocy publicznej i z pomocą publiczną?
• Jakie doświadczenia badanych przedsiębiorców warto zastosować we własnych staraniach o pomoc publiczną?
• Jakie cechy przedsiębiorcy wspomagają trwałość przedsiębiorstwa?
• Jakie rodzaje działalności gospodarczej - jakie branże produkcji i usług dają większe szanse na dłuży czas przeżywalności przedsiębiorstwa?

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.