Content marketing po polsku Jak przyciągnąć klientów - Barbara Stawarz | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-8164-2
EAN: 9788301181642
Liczba stron: 150
Format: 16.5x23.5
Cena detaliczna: 49,00 zł

49,00 zł

Produkt niedostępny

49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka przybliża i przedstawia krok po kroku zagadnienie content marketingu, budowę strategii content marketingowej oraz tworzenie treści do internetu i budowanie społeczności wokół marki. Jest to pierwsza na rynku publikacja z zakresu content marketingu omawiająca polskie firmy i realia oraz zawierająca polskie case`y.
Jest to praktyczny poradnik dla managerów i dyrektorów marketingu, PR managerów, socjal media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli małych i średnich firm. Książka stanowi również niezbędne źródło wiedzy dla studentów marketingu i public relations.

Inni klienci sprawdzali również

Erynie - Marek Krajewski  | mała okładka
-32 %

Erynie

Marek Krajewski

6.8 / 10 (3064 ocen)

22,37 zł 22,37 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

37,89 zł 37,89 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Nietoperz i suszone cytryny - Marcin Meller | mała okładka
-37 %

Nietoperz i suszone cytryny

Marcin Meller

7.1 / 10 (679 ocen)

25,29 zł 25,29 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Ciii... Cichutko! - Nicola Kinnear | mała okładka

Ciii... Cichutko!

Nicola Kinnear

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 34,80 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Dziki poradnik przetrwania. Megaporcja wiedzy o zwierzętach - Agnieszka Graclik | mała okładka
-42 %

Dziki poradnik przetrwania. Megaporcja wiedzy o zwierzętach

Agnieszka Graclik

9.0 / 10 (46 ocen)

25,88 zł 25,88 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

36,14 zł 36,14 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Nowość

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem