Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej - Jaworowicz Magdalena | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-793-0946-7
EAN: 9788379309467
Liczba stron: 272
Format: 15.9x23.0
Cena detaliczna: 55,00 zł

55,00 zł

Produkt niedostępny

55,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.

Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

Inni klienci sprawdzali również

W otchłani mroku - Marek Krajewski | mała okładka
-32 %

W otchłani mroku

Marek Krajewski

7.0 / 10 (1659 ocen)

22,37 zł 22,37 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

30,58 zł 25,48 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Czwarta rewolucja przemysłowa - Klaus Schwab | mała okładka
-30 %

Czwarta rewolucja przemysłowa

Klaus Schwab

5.8 / 10 (194 ocen)

31,49 zł 31,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Dziennik Anne Frank wyd. 2022 - Anne Frank | mała okładka
-32 %

Dziennik Anne Frank wyd. 2022

Anne Frank

7.3 / 10 (3233 ocen)

31,95 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

25,01 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

41,99 zł 41,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Sekretna galeria. Co artyści ukryli w swoich dziełach - Joanna Łenyk-Barszcz, Przemysław Barszcz | mała okładka
-43 %

Sekretna galeria. Co artyści ukryli w swoich dziełach

Joanna Łenyk-Barszcz, Przemysław Barszcz

42,98 zł 42,69 zł - najniższa cena 74,90 zł - cena detaliczna

Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 9
 - Praca zbiorowa | mała okładka
-35 %

Czarodziejki W.I.T.C.H. Księga 9

Praca zbiorowa

8.0 / 10 (30 ocen)

97,11 zł 96,77 zł - najniższa cena 149,99 zł - cena detaliczna

Karmiciel wron
 -  A. A. Aurzadniczek | mała okładka
-43 %

Karmiciel wron

A. A. Aurzadniczek

8.0 / 10 (11 ocen)

25,82 zł 25,82 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem