E-mail marketing oswojony Teoria, praktyka, prawda - Dąbrowski Artur, Kłodawski Filip | okładka
Helion

E-mail marketing oswojony Teoria, praktyka, prawda Dąbrowski Artur, Kłodawski Filip

Broszurowa ze skrzydełkami

Pierwsze wydanie: 2018-09-19

ISBN: 978-83-283-4421-1
EAN: 9788328344211
Liczba stron: 192
Format: 140x210mm
Cena katalogowa: 38,99 zł

38,99 zł 23,55 zł

Oszczędzasz 15,44 zł
-40 %
Zamówienie wyślemy 2020-02-21
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

88,98 zł 51,04 zł

oszczędzasz: 37,94 zł
-42 %
Do koszyka
+
=

88,98 zł 51,04 zł

oszczędzasz: 37,94 zł
-42 %
Do koszyka
+
=

88,89 zł 53,49 zł

oszczędzasz: 35,40 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

91,89 zł 55,29 zł

oszczędzasz: 36,60 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

41,98 zł 26,54 zł

oszczędzasz: 15,44 zł
-36 %
Do koszyka
+
=

88,89 zł 53,49 zł

oszczędzasz: 35,40 zł
-39 %
Do koszyka

Opis

Wokół e-mail marketingu narosło tak wiele mitów, że wypaczyły one jego prawidłowy obraz. Z czego to wynika? Po pierwsze, nie wszystkim zależy, aby e-mail marketing był uznawany za skuteczny. Po drugie, prawie cała wiedza o nim pochodzi niemal wyłącznie od dostawców narzędzi, a nie od praktyków. Po trzecie, nie każdy wie, jak prowadzić e-mail marketing, a wręcz mało kto wie, jak robić to dobrze.

Pomimo to 80% marketerów deklaruje, że nie ma sobie równych, jeśli chodzi o pozyskiwanie i utrzymanie zainteresowania klientów. Poza tym kontaktowanie się z odbiorcami poprzez pocztę elektroniczną stosunkowo niewiele kosztuje, w dodatku - raczej wymaga pracy niż pieniędzy. Wreszcie: wraz z urynkowieniem koncepcji marketing automation e-mail marketing stał się narzędziem wyrafinowanym, które może pracować dla Ciebie nawet wtedy, gdy śpisz, w przenośni i dosłownie (choć nie jest to tak proste, jak mówią o tym dostawcy narzędzi).

Jednak ta książka to nie jedynie próba zmierzenia się z mitami o e-mail marketingu, ale także - a może raczej przede wszystkim - kompendium wiedzy na ten temat. Jeśli tylko chcesz i dysponujesz odpowiednimi zasobami, za sprawą e-mail marketingu przeniesiesz newslettery (i nie tylko) w swojej firmie na wyższy poziom. W kolejnych rozdziałach poprowadzimy Cię za rękę i pokażemy, jak efektywnie wykorzystać e-mail marketing do celów sprzedażowych, edukacyjnych, informacyjnych czy umacniania lojalności klientów.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.