Event marketing w zintegrowanej komunikacji marketingowej - Jaworowicz Piotr, Jaworowicz Magdalena | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-808-5256-3
EAN: 9788380852563
Liczba stron: 274
Format: 165x235mm
Cena katalogowa: 69,00 zł

69,00 zł 57,42 zł

Oszczędzasz 11,58 zł
-17 %
Zamówienie wyślemy 2021-09-28
Książki od 3,90 zł!
Książki od 3,90 zł!

Opis

Książka prezentuje nowoczesne podejście do wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.

Publikacja zawiera:
- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,
- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,
- szeroki przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,
- charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,
- wskaźniki do pomiaru skuteczności i efektywności działań z wykorzystaniem eventów,
- zarys historii event marketingu w Polsce i na świecie,
- opis struktury branży eventowej w Polsce,
- wypowiedzi niemal 40 praktyków - uznanych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.

Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.

Inni klienci sprawdzali również

49,90 zł

33,93 zł

Tylko na znak.com.pl
Potęga mitu - Joseph Campbell  | mała okładka

Potęga mitu

Joseph Campbell

7.5 / 10 (273 ocen)

52,90 zł

Armagedon i Paranoja - Rodric Braithwaite | mała okładka
-55 %

Armagedon i Paranoja

Rodric Braithwaite

6.6 / 10 (21 ocen)

59,90 zł

26,96 zł

Bestseller
Szczygieł - Donna Tartt  | mała okładka
-32 %

Szczygieł

Donna Tartt

7.8 / 10 (4447 ocen)

59,90 zł

40,73 zł

44,99 zł

20,25 zł

44,99 zł

30,59 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.