Inżynieria marketingowa - Janusz Dworak | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-810-2520-1
EAN: 9788381025201
Liczba stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 68,00 zł

68,00 zł

Produkt niedostępny

68,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Inżynieria marketingowa definiuje sposoby przetwarzania danych o klientach, firmie i rynku w celu uzyskania niezbędnych informacji do podejmowania trafnych decyzji. Do obszaru jej działalności należą również modyfikowanie i projektowanie nowych koncepcji rynkowych, nowatorskie sposoby rozwiązywania problemów związanych ze zbytem oraz kreowanie relacji z interesariuszami.

Głównym celem książki jest prezentacja sposobów kreowania innowacyjnych rozwiązań w przedsiębiorstwie, które umożliwiają wzrost sprzedaży wytwarzanych produktów.

Dzięki tej lekturze poznasz odpowiedzi na następujące pytania:
• Jak kształtować relacje firmy z interesariuszami, by zwiększać jej konkurencyjność w otoczeniu?
• Jak zaimplementować wiedzę z różnych dziedzin, aby rozpoznać oczekiwania klientów?
• Jak opracować nowe formy badań, których wyniki umożliwią rozeznanie rynku?
• Jakimi metodami inspirować pracowników do kreowania innowacyjnych rozwiązań?
• Jak opracować diagnozę stanu, aby zwizualizować pozycję firmy w otoczeniu?
• Jak wyselekcjonować pracowników posiadających umiejętność analitycznego, syntetycznego i twórczego sposobu myślenia?

Zaprezentowane w niniejszej publikacji metody postępowania są źródłem praktycznej wiedzy m.in. dla:
• MENADŻERÓW - ułatwiając przygotowywanie się do podejmowania trafnych decyzji biznesowych.
• STUDENTÓW - pomagając w wykonywaniu zadań marketingowych po zakończeniu edukacji.
• DYDAKTYKÓW - obligując do dalszych prac nad opracowaniem nowoczesnych koncepcji związanych z zarządzaniem firmą.

Inni klienci sprawdzali również

18,92 zł 18,91 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

26,94 zł 26,94 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Paragraf 22 - Joseph Heller | mała okładka
-31 %

Paragraf 22

Joseph Heller

7.9 / 10 (10516 ocen)

26,15 zł 26,15 zł - najniższa cena 37,91 zł - cena detaliczna

Zły czas - K.N. Haner | mała okładka
-31 %

Zły czas

K.N. Haner

7.9 / 10 (944 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

25,65 zł 25,65 zł - najniższa cena 56,99 zł - cena detaliczna

41,02 zł 43,87 zł - najniższa cena 62,04 zł - cena detaliczna

35,01 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem