Kapitał klienta w środowisku wirtualnym - Caputa Wiesława | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-810-2234-7
EAN: 9788381022347
Liczba stron: 250
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 65,00 zł

65,00 zł

Produkt niedostępny

65,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W środowisku zdominowanym przez nowe technologie i media społecznościowe postawy i zachowania klientów ulegają zmianom. Są one na tyle wyraźne, że coraz częściej mówi się o:
• nowym kliencie, świadomym i wyedukowanym, który nie chce być już pasywnym uczestnikiem wymiany;
• nowej relacji, która może być nawiązywana z „tłumem" bądź z bliżej nieznanymi i niewidocznymi podmiotami funkcjonującymi w sieci;
• nowym środowisku, tworzonym przy wykorzystaniu technologii informatycznych, którego integralną częścią stają się społeczności: skupione wokół wspólnych idei i wartości, kreujące wartość poprzez połączenia, odchodzące od kontroli na rzecz współpracy, wykorzystujące unikatowe doświadczenia swoich członków, otwarte na talenty, a co najważniejsze - zaangażowane, a więc skłonne do uczestnictwa w społecznym podziale pracy.

Z perspektywy przedsiębiorstwa oznacza to konieczność nie tylko zmiany sposobu postrzegania miejsca i roli klienta w procesie kreowania wartości, lecz również redefinicji sposobu kreowania relacji.

Podjęte w opracowaniu rozważania wykazały, że strategie budowania kapitału klientów muszą być ukierunkowane na: uzyskanie dostępu do unikatowych, zewnętrznych zasobów wiedzy, zwiększenie zdolności adaptacyjnych, proaktywne działania, odpowiedzialność i otwartość, a także na zmianę logiki działania ukierunkowanej na jego efekty. Jest to równoznaczne z koniecznością rozwijania inteligencji cyfrowej obu stron relacji, która warunkuje wykorzystanie potencjału partnerów funkcjonujących w sieci oraz stałe zwiększanie udziału przestrzeni wirtualnej w budowaniu trwałych i rentownych relacji.

Monografia, łącząc bogate źródła literaturowe z badaniami empirycznymi, odwołującymi się do postaw i zachowań klientów, społeczności oraz przedsiębiorstw, może być interesująca nie tylko dla naukowców, lecz również praktyków i studentów zainteresowanych problematyką kreowania kapitału klientów.

Inni klienci sprawdzali również

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

22,51 zł 22,51 zł - najniższa cena 36,00 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Rezydentka - Pola Roxa | mała okładka
-43 %

Rezydentka

Pola Roxa

7.3 / 10 (213 ocen)

22,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Mat. Pink Tattoo. Tom 4
 - Anna Szafrańska | mała okładka
-31 %

Mat. Pink Tattoo. Tom 4

Anna Szafrańska

7.6 / 10 (260 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

22,41 zł 22,41 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem