Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji - Rafał Świerzy | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-808-3807-9
EAN: 9788380838079
Liczba stron: 232
Format: 120x195mm
Cena detaliczna: 29,00 zł

29,00 zł

Produkt niedostępny

29,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja…

Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji ciśnieniomierza, który „za każdym razem pokazuje inne ciśnienie”, czy rozpatrywanie reklamacji przesłanych do mnie pocztą majtek męskich, z załączoną karteczką „używane ale wyprane”. Ocierałem się wręcz o filozofię. Fantazja klientów dyskontów nie zna żadnych granic. A przekroju wieku i charakteru nie da się ująć w żadnym szablonie. Tekst demaskuje ukryte w nas twarze konsumenckich potworów i piętnuje konsumpcyjny styl życia.

Jeśli oczekujecie pomocy (…), nie zaczynajcie pisania maila od „żądam”, „pozwę was”, „wy idioci” etc. (…). Gdy jednak zaczniecie maila od hałasu i draki w biały dzień, mimo że to dopiero wasza pierwsza informacja w tej sprawie, a traficie na kogoś, kto chce wam normalnie, życzliwie pomóc, awansujecie w jego myślach na przeciętnie tępego kretyna. A on i tak wam pomoże. Bez wszczynania draki. Więc nie owijając w bawełnę, poczekajcie z pretensjami na rozwój sytuacji, może nie będzie potrzeby pokazywania światu waszego Mr. Hyde.

Rafał Świerzy
Niektórzy mnie będą za to szukać, wielu znienawidzi. Ale ja musiałem to z siebie wyrzucić i opowiedzieć Wam całą prawdę. Jak przeczytacie, to mnie zrozumiecie. Oni są wśród nas, ale nie da się ich rozpoznać. Ciekawe, czy pamiętają, jak krzyczeli na mnie przez telefon, kiedy musiałem zachowywać pozory dyplomacji. Reprezentowałem przecież dużą, poważną firmę. Taki grzeczny Pan, to mu łatwiej dołożyć. Na szczęście wróciłem. I już nie muszę niczego udawać. Gotowi?

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

KUP EBOOK

Kup audiobook

Inni klienci sprawdzali również

Istota ryżu O duszy japońskiego jedzenia - Michael Booth | mała okładka
-16 %

Istota ryżu O duszy japońskiego jedzenia

Michael Booth

7.2 / 10 (50 ocen)

32,74 zł 39,00 zł (-16%) - najniższa cena 39,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Pełnia miłości - Sigrid  Nunez | mała okładka
-39 %

Pełnia miłości

Sigrid Nunez

7.1 / 10 (307 ocen)

24,28 zł 24,28 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

28,34 zł 26,40 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

26,02 zł 26,02 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Hrabia Monte Christo Część 1 - Aleksander Dumas | mała okładka
-40 %

Hrabia Monte Christo Część 1

Aleksander Dumas

8.6 / 10 (31 ocen)

35,75 zł 33,99 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

My dzieci z dworca Zoo - F. Christiane | mała okładka
-36 %

My dzieci z dworca Zoo

F. Christiane

22,47 zł 22,49 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

To nie może się udać - Abby Jimenez | mała okładka
-38 %

To nie może się udać

Abby Jimenez

8.1 / 10 (585 ocen)

28,92 zł 27,99 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Klient nasz czyli koszmar pracownika działu reklamacji

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-01-24
Chciałabym zgłosić reklamację. Po przeczytaniu książki "Klient nasz..." pokładałam się ze śmiechu pół dnia, tarzając się po łóżku z załzawionymi oczami. W efekcie czuje teraz każdy mięsień brzucha i przepony.

Ta książka to podróż przez umysły (często chore albo bez piątej klepki) konsumentów, którzy w bardzo nieraz oryginalny sposób próbują uzyskać reklamację rzeczy, które zakupili w sklepie, gdzie nasz główny bohater Rafał S. produkował się i wyciągał do nich przyjazną rękę jako spec od tego typu spraw. Wszystkie przypadki oparte są na autentycznych wydarzeniach.

Ta książka to przekrój przez absurdalny świat konsumentów, którzy potrafią zawracać głowę o byle pierdołę żeby wyjść na tym najkorzystniej. Znajdziecie tutaj bohaterów z Matrixa, pojawi się Królowa Śniegu i nawet Mały Książę.
Przez większość książki się śmiałam ale były momenty gdzie w związku z zachowaniem i rozumowaniem niektórych ludzi miałam ochotę znaleźć mur...

Oprócz śmieszków autor daje nam też kilka wskazówek i zwraca uwagę na wiele problemów dotyczących relacji konsument - dostawca.
To trzeba po prostu przeczytać.
Genialna książka!

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem