Klucz do biznesu międzynarodowego w przystępny i rzetelny sposób wyjaśnia pojęcia, terminy i teorie dotyczące działalności firm w dobie globalizacji, kiedy wymiana gospodarcza nie natrafia na przeszkodę, jaką stanowiły granice państw. Autorzy książki zauważyli potrzebę zebrania pojęć, których znajomość jest konieczna we współpracy międzynarodowej. Publikacja zawiera najczęściej stosowane terminy w obszarze Unii Europejskiej, NAFTA i te konieczne dla współpracy z krajami Afryki, Azji, Ameryki Łacińskiej.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Klucz do biznesu międzynarodowego Najważniejsze pojęcia, postaci Canwell Diane, Sutherland Jonathan
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-5718-0 |
EAN: 978830115718001 |
Tytuł oryginalny: Key Concepts in International Business |
Liczba stron: 334 |
Format: 14.1x20.5cm |
Cena detaliczna: 19,00 zł |
19,00 zł
Produkt niedostępny
19,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem