Na naszym rynku produkty i usługi stają się coraz bardziej wymienne, a pozycja klientów umacnia się. Dlatego najważniejszym celem przedsiębiorstw staje się rozpoznanie potrzeb klientów.
Książka wyjaśnia w przystępny sposób strategie i metody budowania lojalności klienta. Omawiane są w niej zarówno podstawy psychologiczne, jak i aspekty organizacyjne.
Wiele praktycznych przykładów wyjaśnia, jak zastosować tę wiedzę w codziennej pracy.
BC Edukacja
Kształtowanie dobrych relacji z klientami Jak przekonać i zatrzymać klientów firmy Peter Kenzelmann
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-610-5929-5 |
EAN: 9788361059295 |
Tytuł oryginalny: Kundenbindung |
Liczba stron: 132 |
Format: 105x160mm |
Cena detaliczna: 15,70 zł |
15,70 zł
Produkt niedostępny
15,70 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem