Marketing dla studentów kierunków technicznych - Tony Curtis | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-7999-1
EAN: 9788326479991
Tytuł oryginalny: Marketing for engineers
Liczba stron: 482
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W podręczniku przedstawiano wszystkie istotne aspekty marketingu, m.in.:
- współczesne zagadnienia i konteksty marketingu,
- elementy marketing-mix,
- główne obszary, na których kadra techniczna spotyka się z marketingiem: opracowywanie nowych produktów, jakość rynkowa oraz plany marketingowe.
Dzięki tej książce czytelnik zrozumie istotę i cele marketingu, pozna różnice między marketingiem produktów a marketingiem usług oraz zdobędzie umiejętność sporządzania planów marketingowych.

Inni klienci sprawdzali również

Malownicze. Wymarzony dom - Magdalena Kordel | mała okładka
-32 %

Malownicze. Wymarzony dom

Magdalena Kordel

7.5 / 10 (1393 ocen)

22,37 zł 22,37 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

31,95 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

17,99 zł 7,00 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Córki  tęczy - Hanna Cygler | mała okładka
-39 %

Córki tęczy

Hanna Cygler

7.1 / 10 (197 ocen)

26,05 zł 27,08 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Viper - Jamie Begley | mała okładka
-38 %

Viper

Jamie Begley

7.2 / 10 (399 ocen)

26,12 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

Pragnij mnie
 - Lena M. Bielska, Sandra Biel | mała okładka
-37 %

Pragnij mnie

Lena M. Bielska, Sandra Biel

7.7 / 10 (158 ocen)

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

38,58 zł 38,58 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

25,75 zł 25,75 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

27,69 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem