Marketing doświadczeń Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy - Iwona Skowronek | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1244-8
EAN: 9788375612448
Liczba stron: 286
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 54,90 zł

54,90 zł

Produkt niedostępny

54,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W serii Instytutu Zarządzania Wartością Szkoły Głównej Handlowej i Wydawnictwa Poltext prezentowane są najnowsze wyniki badań nad wartością ekonomiczną. Jest ona rozpatrywana w szerokim kontekście naukowym, biznesowym, technologicznym, społecznym i globalnym.

Książka wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez:
 -zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń
 -wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta
 -dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences)
 -budowę emocjonalnych podstaw lojalności
 -wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie

Książka podejmuje nowatorskie i ważne zagadnienia współczesnego konkurowania firm. Dominuje w niej ujęcie marketingowe, jednak omawiane w aspekcie strategicznego zarządzania firmą. Problematyka tworzenia i zarządzania wizerunkiem firm oraz marketingu doświadczeń jest ważna i nowatorska. Książka jest bardzo potrzebna i skierowana do szerokiego grona odbiorców: studentów, nauczycieli akademickich oraz pracowników przedsiębiorstw, którzy tworzą lub mają wpływ na ich strategie.
prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Inni klienci sprawdzali również

W otchłani mroku - Marek Krajewski | mała okładka
-32 %

W otchłani mroku

Marek Krajewski

7.0 / 10 (1659 ocen)

22,37 zł 22,37 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Mars Room  - Rachel Kushner | mała okładka
-43 %

Mars room

Rachel Kushner

6.8 / 10 (149 ocen)

24,50 zł 24,50 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

37,94 zł 37,94 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Cieniostrach. Malamander. Tom 3
 - Thomas Taylor | mała okładka
-43 %

Cieniostrach. Malamander. Tom 3

Thomas Taylor

7.4 / 10 (118 ocen)

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

 Mała Wu i odwaga -  | mała okładka
-19 %

Mała Wu i odwaga

Renata Pażusinska

9.3 / 10 (7 ocen)

33,73 zł 31,33 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

54,39 zł 54,39 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

Miłość mindfulness - Craig Lambert, Debbie Lambert | mała okładka
-31 %

Miłość mindfulness

Craig Lambert, Debbie Lambert

8.1 / 10 (26 ocen)

27,53 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem