Jeśli w trakcie lektury tej książki nagle sami poczujecie strach – przeczytajcie tekst danego rozdziału raz jeszcze i wynotujcie zaproponowane przez autorów wyjaśnienia, dlaczego w ogóle nie warto się bać.
Nauka zna ponad 40 000 rodzajów fobii. Boimy się starości, samotności, ciemności, bibliotek, deszczu... Marketolodzy wiedzą o tych strachach i z powodzeniem sprzedają nam nadzwyczajne kremy przeciw zmarszczkom, nowe plany taryfowe, żeby zawsze mieć zasięg, żarówki diodowe, które służą do 15 lat, książki elektroniczne i e-booki, spraye do impregnacji obuwia i ubrań od wilgoci.
Znani rosyjscy marketolodzy przeanalizowali najbardziej rozpowszechnione i niezwykłe ludzkie strachy i zaproponowali obszerny zestaw niedoścignionych pomysłów, przez nikogo jak dotąd niezrealizowanych. Pozwalają one wykorzystać te lęki i obawy w celach biznesowych.
Do kogo skierowana jest ta książka? Do ambitnych marketologów, wszędobylskich specjalistów sprzedaży, szefów spółek innowacyjnych i wszystkich, którzy kiedykolwiek czegoś się bali. Napisana jest z dużą erudycją i humorem, co w znacznym stopniu równoważy wielość (nieraz niełatwych) zaadaptowanych przeważnie z greki nazw prezentowanych fobii.
Marketing Drakuli Jak zarabiać na ludzkich strachach Koro Nikolas, Kozula Igor, Pawłow Siergiej
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-661-4213-8 |
EAN: 9788366142138 |
Tytuł oryginalny: DRACULA’S MARKETING. THE ART OF MAKING MONEY ON HUMAN FEARS |
Liczba stron: 208 |
Format: 145x210mm |
Cena detaliczna: 39,90 zł |
27,99 zł
27,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
39,90 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Proponowane podobne
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Efekty widoczne od razu
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-05-23"Marketing drakuli" to ksiązka, która pozwoliła mi na nowo obudzić moją kreatywnośc w procesie sprzedaży. Kiedy agencja reklamowa życzy sobie "czegoś, czego jeszcze nie było" naprawdę cięzko jest sprostac temu wyzwaniu. A jednak. Dzięki autorom zainspirowałam się niektórymi z metod i po przełożeniu ich na swoją branżę uzyskałam nowoczesne efekty. Nie miałam pewności, czy wybrany przeze mnie sposób zadziała, ale postanowiłam obdarzyć autorów zaufaniem.
Mieli rację. Niektórzy klienci są w stanie zaakceptować wiele kompromisów, gdy w grę wchodzą ich lęki. Dzięki temu możemy wykorzystać je w celach biznesowych. Ksiązka jest warta przeczytania, a już na pewno dla każdego, kto interesuje się marketingiem!!!
Nie taki diabeł straszny...
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-05-23Jako kupujący często brniemy w nieznane podczas robienia zakupów. Autorzy książki "Marketing Drakuli" w bardzo treściwy sposób rozwinęli tę myśl. Okazuje się, że nasze lęki to dla nas niezbadany ląd. Kiedy wychodzą nam naprzeciw w przystępnej, wyjaśnionej i bezpiecznej formie powoli się do nich przekonujemy.
Ksiązka przedstawia wiele sposobów, dzięki którym marketingowcy mogą poszerzyć zakres swoich działań i rozwinąć umiejętności. A klienci? Dzięki ich kreatywności opuszczają popularną w dzisiejszych czasach strefę komfortu i powoli pozbywają się swoich obaw. jest to dla nich nowe przeżycie, które zapada w pamięć. A razem z nim...firma/marka/usługa dzięki której się to stało. Dopóki nie będziemy przekraczać granicy i straszyć klientów w nieprzystępny sposób to rady zawarte w książce są bardzo przydatne. Wszystko z umiarem, a efekty będą zauważalne niemal od razu;)
Skuteczna nowośc
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2019-05-23Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem