Marketing sensoryczny - Broweus Niklas, Hulten Bertil, Marcus Dijk | okładka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1922-9
EAN: 9788320819229
Tytuł oryginalny: Sensory Marketing
Liczba stron: 168
Format: 16.2x23.6
Cena detaliczna: 57,90 zł

57,90 zł

Produkt niedostępny

57,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.
Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku.
Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.
Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.

Inni klienci sprawdzali również

14,40 zł 14,40 zł - najniższa cena 32,00 zł - cena detaliczna

Karawana literatury - Waldemar Łysiak | mała okładka
-15 %

Karawana literatury

Waldemar Łysiak

6.3 / 10 (226 ocen)

35,80 zł 35,80 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

Satynowy magik - Waldemar Łysiak | mała okładka
-15 %

Satynowy magik

Waldemar Łysiak

7.2 / 10 (307 ocen)

35,80 zł 35,80 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

29,67 zł 29,67 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Let me know
 - Zuzanna Wólczyńska | mała okładka
-42 %

Let me know

Zuzanna Wólczyńska

26,02 zł 26,02 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

38,75 zł 49,25 zł (-21%) - najniższa cena 67,99 zł (-43%) - cena detaliczna

43,72 zł 43,72 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem