Marketing terytorialny Jak podejść do rozwoju z korzyścią dla wszystkich - Małgorzata Duczkowska-Piasecka | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1985-5
EAN: 9788376419855
Liczba stron: 241
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 48,00 zł

48,00 zł

Produkt niedostępny

48,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W prezentowanej publikacji odpowiadam na pytanie: jak - wykorzystując mechanizm rynkowy- władza publiczna może odpowiedzieć na potrzeby różnych grup obywateli z korzyścią dla nich, z korzyścią dla bogacenia się całego terytorium i umacniania jego tożsamości w globalizującym się świecie.
Autorka

Inni klienci sprawdzali również

Siostry krwi - Graham Masterton | mała okładka
-31 %

Siostry krwi

Graham Masterton

7.1 / 10 (670 ocen)

25,53 zł 25,53 zł - najniższa cena 37,00 zł - cena detaliczna

20,11 zł 20,11 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Magda - Dominik Linowski, Magda Gessler | mała okładka
-20 %

Magda

Dominik Linowski, Magda Gessler

36,14 zł 36,14 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Niebieska godzina - Komunyakaa Yusef | mała okładka
-32 %

Niebieska godzina

Yusef Komunyakaa

7.0 / 10 (3 oceny)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Zdążyć do domu na święta
 - Anna Chaber | mała okładka
-31 %

Zdążyć do domu na święta

Anna Chaber

8.0 / 10 (337 ocen)

30,98 zł 26,63 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 34,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

30,30 zł 29,74 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

36,40 zł 35,32 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Bestseller

37,99 zł 37,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem