Marketing wielkich możliwości Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym - Grzegorz Urban | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-246-6701-7
EAN: 9788324667017
Liczba stron: 168
Format: 140x210mm
Cena detaliczna: 34,90 zł

34,90 zł

Produkt niedostępny

34,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Lawinowy przyrost ilości danych o klientach, spadek lojalności wobec marki oraz konieczność mierzenia ROI (od ang. return on investment — zwrot z inwestycji) to główne bolączki współczesnego marketera. W ciągu ostatnich kilku lat klienci się zmienili, a sprawdzone i działające „do wczoraj” strategie marketingowe nie przystają do dzisiejszych standardów. Dla firmy niekontrolowany wzrost ilości danych o klientach oznacza zwykle chaos.

Na szczęście wraz ze wzrostem dostępnych informacji rozwijają się także narzędzia informatyczne pozwalające te dane posegregować, uporządkować i wykorzystać w celu wzmocnienia efektów działań marketingowych. Systemy IT pomagają zindywidualizować ofertę kierowaną do konkretnego klienta i czynią to automatycznie, bez udziału zespołu analitycznego. Jednocześnie dają możliwość zmierzenia rezultatów naszych wysiłków. Dla marketera pomiar finansowych efektów jego działania oznacza nową rolę w firmie.

Ta książka to praktyczny przewodnik po nowych narzędziach i procesach. Jeśli umiejętnie je zastosujesz, stworzą ważny element przewagi konkurencyjnej dla Twojej firmy oraz ukierunkują dział marketingu na generowanie przychodów.

Inni klienci sprawdzali również

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Bestseller

38,75 zł 38,75 zł - najniższa cena 56,99 zł - cena detaliczna

36,50 zł 30,42 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Bliscy - Annie Ernaux | mała okładka
-45 %

Bliscy

Annie Ernaux

7.4 / 10 (747 ocen)

21,91 zł 21,91 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

DAX i Power BI w analizie danych - Henk Vlootman, Michiel Rozema  | mała okładka
-40 %

DAX i Power BI w analizie danych

Henk Vlootman, Michiel Rozema

53,42 zł 53,42 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Co zrobiłeś, Bałaganku?
 - Katarzyna Pruszkowska-Sokalla | mała okładka
-43 %

Co zrobiłeś, Bałaganku?

Katarzyna Pruszkowska-Sokalla

19,94 zł 19,94 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

28,64 zł 29,24 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

29,49 zł 29,49 zł - najniższa cena 38,85 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem