Marketing wobec ponowoczesności Monografia - Aleksander Lotko | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6442-6
EAN: 9788375564426
Liczba stron: 148
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 35,00 zł

35,00 zł

Produkt niedostępny

35,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wielością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łączenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno ­ gospodarcze jest wyzwaniem dla teo­rii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków – osób opracowujących strategie i dzia­ła­nia marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzie­ę zainteresować nią szersze grono odbiorców – osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zja­wi­ska­mi społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

Inni klienci sprawdzali również

Polaków dzieje bajeczne - Waldemar Łysiak | mała okładka
-28 %

Polaków dzieje bajeczne

Waldemar Łysiak

7.1 / 10 (120 ocen)

40,27 zł 40,27 zł - najniższa cena 56,00 zł - cena detaliczna

Cisza - Lipko Tomasz | mała okładka
-55 %

Cisza

Tomasz Lipko

6.8 / 10 (85 ocen)

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

32,19 zł 30,81 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

24,99 zł 24,99 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

Ptaszek w klatce. Dwa Bieguny. Tom 2
 - Katarzyna Żwirełło | mała okładka
-42 %

Ptaszek w klatce. Dwa Bieguny. Tom 2

Katarzyna Żwirełło

7.3 / 10 (119 ocen)

28,41 zł 28,41 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków
 - Paul Mladjenovic, Ted Sudol  | mała okładka
-39 %

Marketing afiliacyjny dla bystrzaków

Paul Mladjenovic, Ted Sudol

9.5 / 10 (4 oceny)

35,89 zł 37,93 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

31,50 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

27,52 zł 27,52 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem