Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler | okładka
Oprawa twarda
ISBN: 978-83-633-9110-2
EAN: 9788363391102
Tytuł oryginalny: Marketing. An Introduction, 10th edition
Liczba stron: 828
Wydawnictwo: Gab
Format: 30.3x21.4
Cena detaliczna: 129,00 zł
Tłumaczenie: Dorota Wąsik

96,76 zł

96,76 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

129,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-07-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:
– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
– koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.


„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego

Inni klienci sprawdzali również

32,89 zł 32,89 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

31,49 zł 31,49 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Heartstopper. Tom 3
 - Alice Oseman | mała okładka
-45 %

Heartstopper. Tom 3

Alice Oseman

8.1 / 10 (2472 ocen)

24,63 zł 24,31 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Obrazy z przeszłości
 - Remigiusz Mróz | mała okładka
-39 %

Obrazy z przeszłości

Remigiusz Mróz

7.5 / 10 (3098 ocen)

29,30 zł 28,59 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

36,41 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

36,06 zł 34,37 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Winning- Odpowiedzi - Jack Welch, Suzy Welch | mała okładka
-29 %

Winning- Odpowiedzi

Jack Welch, Suzy Welch

6.4 / 10 (23 ocen)

27,78 zł 27,62 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem