Mity marketingowe Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń - Jacek Pogorzelski | okładka
Nieoczywiste

Mity marketingowe Marketing bez bzdur, iluzji i fałszywych założeń Jacek Pogorzelski

Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-633-9104-1
EAN: 9788363391041
Liczba stron: 316
Format: 20.4x14.3
Cena katalogowa: 59,00 zł

59,00 zł 43,72 zł

Oszczędzasz 15,28 zł
-26 %
Zamówienie wyślemy 2020-02-21
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

108,99 zł 71,21 zł

oszczędzasz: 37,78 zł
-34 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 73,66 zł

oszczędzasz: 35,24 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

111,90 zł 75,46 zł

oszczędzasz: 36,44 zł
-32 %
Do koszyka
+
=

61,99 zł 46,71 zł

oszczędzasz: 15,28 zł
-24 %
Do koszyka
+
=

108,90 zł 73,66 zł

oszczędzasz: 35,24 zł
-32 %
Do koszyka

Opis

Dużo się zmieniło w otoczeniu marketingu. A jeśli tak, to rutyna nie ma racji bytu. Marketing jako funkcja będzie zawsze niewykorzystanym potencjałem, bo potrzebna jest orientacja marketingowa. Zrzucanie marketingu na grono ludzi, które robi sobie coś tam równolegle do innych działów, zawsze zamienia marketing w dział promocji i ewentualnie dział badań rynkowych.

Wracamy do podstaw rozumienia marketingu. Teraz naprawdę ma on być patrzeniem na świat, wyciąganiem wniosków i proponowaniem czegoś na podstawie zdobytej wiedzy i prowadzonych obserwacji. „Najpierw coś zróbmy, a potem pchajmy z całej siły, żeby się sprzedało”? –? to model porażki. Nic ci nie da szukanie lepszych narzędzi manipulacji czy doskonalenie metod pomiaru ROI. Ten sposób myślenia jest nieskuteczny, bo ludzie będą uciekali do światów, które oferują im spełnianie marzeń.

Wychodząc z powyższych założeń, autor – ceniony konsultant i ekspert w zakresie strategii marketingowej – przedstawia nowe podejście do marketingu, rozprawiając się z pokutującymi wciąż przekonaniami na temat jego roli oraz wielu uznanych metod i dowodząc ich szkodliwości.

Po ujawnieniu i odrzuceniu mitów zaprezentowano świeże, nieraz rewolucyjne teorie i praktyki dotyczące:
– istoty marketingu,
– komunikacji marketingowej,
– zarządzania marką,
– strategii marketingowych,
– tworzenia relacji z nabywcami,
– kariery w marketingu.

Książka przeznaczona jest dla wszystkich marketingowców, którzy chcąc osiągnąć sukces zawodowy i zapewnić prawdziwy rozwój swojej firmie, dostrzegają szansę w odrzuceniu rutyny i starych, nieaktualnych rozwiązań.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.