Nieformalna komunikacja między konsumentami za pośrednictwem internetu (eWOM) Charakter i efekty perswazyjne - Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-233-5269-3
EAN: 9788323352693
Liczba stron: 420
Format: 15.8x23.5cm
Cena detaliczna: 46,20 zł

33,74 zł

33,74 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

46,20 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

38,64 zł

38,64 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

56,10 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Monografia wpisuje się w nurt dynamicznie rozwijających się na świecie badań nad wielowymiarową komunikacją marketingową online. Identyfikuje stosunkowo mało zbadany problem skuteczności i siły perswazji argumentów emocjonalnych zawartych w komunikatach zamieszczanych w sieci. Zagadnienie to stanowi interesujący, oryginalny, otwarty pod względem naukowym i zarazem dynamiczny problem badawczy. Książka z powodzeniem łączy wątek teoretyczny i empiryczny. Opiera się na obszernych studiach literaturowych i własnych, oryginalnych oraz starannie zaplanowanych i zrealizowanych badaniach eksperymentalnych. Wykazuje bardzo rozległą wiedzę Autorki, a także jej głębokie i wieloletnie zainteresowanie tytułowym problemem. Z recenzji prof. dra hab. Jana W. Wiktora Niniejszy tom jest dziełem przyjemnym i łatwym w odbiorze przez Czytelnika, mimo wysokiego stopnia formalizacji wywodu. To nowatorskie opracowanie dotyczące słabo zbadanego, nie tylko w kontekście polskim, zjawiska komunikacji nieformalnej konsumentów w środowisku internetowym z uwzględnieniem emocjonalnych atrybutów recenzji konsumenckich o produktach. Podjęte zagadnienie jest niezwykle aktualne. W dobie wirtualizacji życia społecznego, konsumpcji i działań przedsiębiorstw stanowi jeden z kluczowych problemów poznawczych o znaczeniu praktycznym dla działalności marketingowej z jednej strony oraz dla edukacji konsumentów z drugiej. Z recenzji dra hab. Radosława Mącika, prof. UMCS Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka – adiunkt w Instytucie Ekonomii, Finansów i Zarządzania na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Autorka i współautorka opracowań naukowych i popularnonaukowych z zakresu zachowań konsumentów, komunikacji marketingowej w internecie oraz różnic kulturowych, wydawanych w Polsce i za granicą. Rozwija zainteresowania w obszarze metodologii badań naukowych. Obecnie w pracy badawczej analizuje zachowania konsumentów (m.in. zachowania prośrodowiskowe) i komunikację online, skupiając się na efektach perswazyjnych komunikacji electronic word of mouth (eWOM).

Inni klienci sprawdzali również

41,24 zł 41,24 zł - najniższa cena 57,00 zł - cena detaliczna

20,21 zł 20,21 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Zatopić III Rzeszę - Sojka Łukasz | mała okładka
-40 %

Zatopić III Rzeszę

Łukasz Sojka

8.1 / 10 (12 ocen)

41,99 zł 47,59 zł (-11%) - najniższa cena 69,99 zł (-40%) - cena detaliczna

25,61 zł 25,61 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

15,75 zł 15,75 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

27,80 zł 27,63 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

35,71 zł 35,71 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

26,73 zł 26,73 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

36,09 zł 36,09 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem