Outsourcing w polskich przedsiębiorstwach - Monika Kłos | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-810-2651-2
EAN: 9788381026512
Liczba stron: 216
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 62,00 zł

47,22 zł

42,93 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

62,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

52,12 zł

47,83 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

71,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka ta jest przewodnikiem po outsourcingu. Pokazuje, że dziś - w dobie rozwoju nowoczesnych technologii - jest on instrumentem strategicznym dla wielu przedsiębiorstw.

Pierwszą część publikacji stanowi przedstawienie outsourcingu w kontekście zarządzania strategicznego. Szczegółowo zaprezentowano w niej istotę koncepcji outsourcingu, jego rodzaje, wady, zalety, korzyści i zagrożenia, etapy projektu oraz warunki umowy outsourcingowej. Autorka określiła jego strategiczny kontekst na tle kluczowych kompetencji przedsiębiorstwa, łańcucha wartości, analizy strategicznej oraz różnych form współpracy przedsiębiorstw.

W drugiej części książki przedstawiono wyniki badań własnych - przeprowadzonych na 322 polskich przedsiębiorstwach - dotyczące skali analizowanego zjawiska, przyczyn decyzji outsourcingowych i ich wpływu na funkcjonowanie badanych przedsiębiorstw, a także wad outsourcingu, jako przyczyn jego niepowodzenia. Zaprezentowano zidentyfikowane czynniki determinujące stosowanie outsourcingu, z podziałem na wewnętrzne i zewnętrzne. Jest to opis obszernego badania dotyczącego outsourcingu, niespotkany do tej pory na polskim rynku wydawniczym. Autorka głęboko wkracza we wnętrze przedsiębiorstwa. Pokazuje błędy popełniane przez polskie przedsiębiorstwa, wskazuje jednocześnie bariery i sposoby ich pokonywania. Wykazuje także przykłady nieumiejętności posługiwania się strategią oraz niewłaściwe przykłady zarządzania projektem. Dodatkowo szczegółowa analiza zakresu stosowania, czyli obszarów stosowania outsourcingu z podziałem na poszczególne funkcje podstawowe i uboczne (według łańcucha wartości) jest cennym atutem książki.

W publikacji zaprezentowano także zalecenia (wytyczne) stworzenia projektu outsourcingowego i zarządzania nim. Zawierają one etapy skutecznego procesu outsourcingu oraz elementy dobrze skonstruowanej umowy. W konsekwencji opracowanie to wskazuje na kierunki i metody stosowania outsourcingu dla teoretyków i praktyków.

Inni klienci sprawdzali również

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

20,03 zł 20,03 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Byli sobie raz - Maria Konwicka  | mała okładka
-55 %

Byli sobie raz

Maria Konwicka

7.1 / 10 (108 ocen)

20,21 zł 20,21 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Pacjentka  - Alex Michaelides | mała okładka
-23 %

Pacjentka

Alex Michaelides

7.4 / 10 (15904 ocen)

30,81 zł 32,19 zł - najniższa cena 40,00 zł - cena detaliczna

31,95 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

27,81 zł 28,97 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Smak zła - Tony Aspler, Gordon Pape | mała okładka
-29 %

Smak zła

Tony Aspler, Gordon Pape

6.2 / 10 (10 ocen)

35,24 zł 35,24 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

11,48 zł 11,59 zł - najniższa cena 19,99 zł - cena detaliczna

23,95 zł 23,82 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

27,08 zł 22,56 zł - najniższa cena 31,50 zł - cena detaliczna

36,11 zł 30,10 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

48,56 zł 48,56 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

33,63 zł 33,63 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

26,73 zł 24,30 zł - najniższa cena 28,20 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

51,89 zł 59,51 zł (-12%) - najniższa cena 69,00 zł (-24%) - cena detaliczna

44,22 zł 36,86 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

22,41 zł 18,68 zł - najniższa cena 29,85 zł - cena detaliczna

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej - (red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz | mała okładka
-25 %

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej

(red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz

44,83 zł 37,35 zł - najniższa cena 59,70 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem