Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Maria Romanowska | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-208-2276-2
EAN: 9788320822762
Liczba stron: 272
Format: 165x240mm
Cena katalogowa: 59,90 zł

59,90 zł 39,41 zł

Oszczędzasz 20,49 zł
-34 %
Zamówienie wyślemy 2021-09-22
Książki od 3,90 zł!
Książki od 3,90 zł!

Opis

W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania.

Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.

Inni klienci sprawdzali również

Sweetbitter - Stephanie Danler | mała okładka
-32 %

Sweetbitter

Stephanie Danler

5.4 / 10 (114 ocen)

39,90 zł

26,99 zł

Antolka - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Antolka

Magdalena Kordel

6.8 / 10 (274 ocen)

39,90 zł

17,96 zł

44,99 zł

30,59 zł

Chichot - Drawska Greta | mała okładka
-33 %

Chichot

Greta Drawska

7.4 / 10 (73 ocen)

39,99 zł

26,99 zł

Nowość

69,99 zł

47,59 zł

Nowość

39,99 zł

26,99 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.