Książka stanowi kompendium wiedzy związanej z lojalnością konsumentów i inwestorów.
Charakteryzuje programy, które stanowią narzędzie wykorzystywane do budowania i zarządzania lojalnością. O nowatorstwie monografii decyduje fakt, że wskazano w niej na implementację narzędzia wykorzystywanego w marketingu i zarządzania klientami do obszaru finansów i zarządzania strukturą akcjonariuszy.
Adam Marszałek
Programy lojalnościowe dla klientów i inwestorów Istota - ewolucja - wyzwania Danuta Dziawgo
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-818-0583-4 |
EAN: 9788381805834 |
Liczba stron: 178 |
Format: 13.5x20.5cm |
Cena detaliczna: 44,80 zł |
33,63 zł
28,03 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
44,80 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem