Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii - Kotler Philip, Kotler Milton | okładka
Rebis

Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii Philip Kotler, Milton Kotler

Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2013-10-29

ISBN: 978-83-781-8439-3
EAN: 9788378184393
Tytuł oryginalny: MARKET YOUR WAY TO GROWTH: 8 WAYS TO WIN
Liczba stron: 234
Wydawnictwo: Rebis
Format: 150x225mm
Cena katalogowa: 39,90 zł
Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak

39,90 zł 25,58 zł

Produkt niedostępny

Opis

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.
„Przez marketing do wzrostu” pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.
Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.
Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.
Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi „Marketingu” (wyd. 14.) i „Marketingu 3.0”. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.
Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.
Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.
„Przez marketing do wzrostu” jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania „Marketingu” Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.