Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii - Milton Kotler, Philip Kotler | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2013-10-29

ISBN: 978-83-781-8439-3
EAN: 9788378184393
Tytuł oryginalny: MARKET YOUR WAY TO GROWTH: 8 WAYS TO WIN
Liczba stron: 234
Wydawnictwo: Rebis
Format: 150x225mm
Cena detaliczna: 39,90 zł
Tłumaczenie: Jacek Środa, Marek Zawiślak

39,90 zł

Produkt niedostępny

39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!
Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.
„Przez marketing do wzrostu” pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.
Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.
Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.
Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi „Marketingu” (wyd. 14.) i „Marketingu 3.0”. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.
Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.
Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.
„Przez marketing do wzrostu” jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania „Marketingu” Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.

Inni klienci sprawdzali również

9788380693135

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788380320895

Sen sów - Jerzy Sosnowski | mała okładka
-31 %

Sen sów

Jerzy Sosnowski

6.8 / 10 (62 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788301183165

54,56 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788365341105

18,23 zł 18,23 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

9788324060931

Bestseller

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

977004448821803

22,99 zł 22,99 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

9788324062447

Światło bramki - Michał Okoński | mała okładka
-32 %

Światło bramki

Michał Okoński

6.9 / 10 (63 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788383182537

Niech to usłyszą -  Wojciech Chmielarz, Jakub Ćwiek | mała okładka
-23 %

Niech to usłyszą

Wojciech Chmielarz, Jakub Ćwiek

6.8 / 10 (586 ocen)

34,66 zł 34,66 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

977004448823211

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

9788382572520

Zapiski zielarki. Tom 8
 - Opracowanie zbiorowe | mała okładka

Zapiski zielarki. Tom 8

Opracowanie zbiorowe

8.0 / 10 (21 ocen)

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

9788363391102

Marketing Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler | mała okładka
-25 %

Marketing Wprowadzenie

Gary Armstrong, Philip Kotler

96,76 zł 129,00 zł (-24%) - najniższa cena 129,00 zł (-24%) - cena detaliczna

9788382310832

Marketing 5.0 Technologie Next Tech - Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan | mała okładka
-19 %

Marketing 5.0 Technologie Next Tech

Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan

7.3 / 10 (26 ocen)

40,46 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788320824773

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej - Giuseppe Stigliano, Philip Kotler | mała okładka
-34 %

Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej

Giuseppe Stigliano, Philip Kotler

7.0 / 10 (1 ocena)

36,43 zł 36,43 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788362304653

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788377468975

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437755

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788328302549

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788364437939

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788301181284

57,93 zł 64,00 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

9788388931710

34,37 zł 34,37 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301184698

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

9788324636242

28,09 zł 23,41 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

9788364437946

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem