Przeznaczenie podręcznika:
zawód: technik organizacji reklamy
kwalifikacja: A.26. Sprzedaż produktów i usług reklamowych
Wszystkie zagadnienia zostały omówione w podręczniku w sposób maksymalnie praktyczny i zobrazowane licznymi wzorami dokumentów, wyliczeniami, a także przykładami rzeczywistych zdarzeń, w których autor uczestniczył. Książka napisana jest prostym, nieskomplikowanym językiem i zawiera wyjaśnienie wielu wyrażeń z języka branżowego stosowanego na rynku reklamowym. Oferuje podstawowy zasób wiedzy, niezbędny do rozpoczęcia pracy w podmiotach rynku reklamowego - dlatego może być przydatna również dla osób, które poszukują pracy w reklamie lub niedawno ją rozpoczęły.
Ekonomik
Sprzedaż produktów i usług reklamowych Podręcznik Szkoły ponadgimnazjalne Leszek Zaborowski
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-773-5059-1 |
EAN: 9788377350591 |
Liczba stron: 200 |
Format: 160x230mm |
Cena detaliczna: 33,60 zł |
31,30 zł
31,30 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
33,60 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem