Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze – na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera.
Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania „na żywo” oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.
• Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego – cechy, postawy, umiejętności
• Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw
• Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej
• Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta
• Typologie klientów i zasady ich obsługi
• Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach
• Wskazówki dla menedżerów sali
•Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny
• Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej
CeDeWu
Sztuka usługiwania Jak zostać dobrym kelnerem Janasik Aldona, Zarczuk Dorota
Oprawa miękka |
Wydanie: czwarte |
ISBN: 978-83-810-2705-2 |
EAN: 9788381027052 |
Liczba stron: 232 |
Format: 14.5x21.0cm |
Cena detaliczna: 50,00 zł |
34,62 zł
34,62 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
50,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem