Współczesna scena innowacji. Wyzwania dla przedsiębiorców i menedżerów - Jasiński Andrzej H. | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-817-5210-7
EAN: 9788381752107
Liczba stron: 252
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 59,90 zł

48,67 zł

45,62 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-13
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

93,46 zł

93,21 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

129,89 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

53,57 zł

50,52 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji oraz analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia głównie innowacje techniczne/technologiczne oraz zachowania przedsiębiorców-innowatorów i menedżerów innowacji w firmach. Całościowe, holistyczne spojrzenie na procesy innowacyjne we współczesnej gospodarce ma formę dziesięciu pytań, przy czym każdemu z nich odpowiada jeden rozdział. Koncepcja sceny innowacji zakłada, że występują na niej główni aktorzy oraz aktorzy drugoplanowi. Każdy z nich ma określone role do odegrania i żadnego nie może zabraknąć, żeby „gra innowacyjna” przebiegała prawidłowo i była skuteczna. Współczesny obraz tej sceny nie jest klarowny, ponieważ jest on rezultatem wielu światowych megatrendów występujących w pierwszych dwóch dekadach XXI wieku oraz podwójnego kryzysu (zdrowotnego i gospodarczego) spowodowanego pandemią koronawirusa. W związku z tym pojawia się pytanie, na które musi odpowiedzieć przedsiębiorca/firma: Jak grać na współczesnej scenie innowacji? Autor, wybitny znawca tej gry, pomaga w uzyskaniu na nie odpowiedzi. Książka jest przeznaczona dla studentów, doktorantów i pracowników nauki. Może być przydatna dla innowatorów, przedsiębiorców, doradców biznesowych i technicznych, biznesmenów i menedżerów ds. innowacji w korporacjach. Ponadto zainteresuje osoby zawodowo zajmujące się transferem technologii i komercjalizacją wiedzy. Po przeczytaniu tej niezwykle ciekawej książki czytelnik będzie wiedział, jak powstają, rozwijają się i działają innowacje, a także – jak nimi zarządzać.

Inni klienci sprawdzali również

Papryczka - Alain Mabanckou | mała okładka
-43 %

Papryczka

Alain Mabanckou

6.9 / 10 (66 ocen)

22,23 zł 22,23 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Rebeka - Du Maurier Daphne | mała okładka
-28 %

Rebeka

Daphne du Maurier

7.5 / 10 (4696 ocen)

28,87 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

67,99 zł 67,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

Kreta Wyspa, gdzie żyje się teraz - Marek Tokarski, Magdalena Tokarska  | mała okładka
-43 %

Kreta Wyspa, gdzie żyje się teraz

Marek Tokarski, Magdalena Tokarska

6.3 / 10 (3 oceny)

39,89 zł 40,16 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

24,09 zł 23,93 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

36,28 zł 28,58 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

29,49 zł 27,58 zł - najniższa cena 38,85 zł - cena detaliczna

41,46 zł 41,46 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

35,67 zł 35,67 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

29,68 zł 23,95 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

How to be a successful organization - Ziomek Agnieszka | mała okładka
-26 %

How to be a successful organization

Ziomek Agnieszka

25,00 zł 20,83 zł - najniższa cena 33,60 zł - cena detaliczna

Power4Change Sztuka osiągania celów - Marek Kamiński | mała okładka
-43 %

Power4Change Sztuka osiągania celów

Marek Kamiński

6.3 / 10 (15 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

59,96 zł 59,96 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu - Dariusz Puzyrkiewicz | mała okładka
-31 %

Siła Lucyfera Ciemna strona copywritingu

Dariusz Puzyrkiewicz

5.9 / 10 (18 ocen)

27,53 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

34,44 zł 32,20 zł - najniższa cena 44,10 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem