Książka przedstawia wyniki badań z zakresu studiów nad negatywnymi wizerunkami kobiet w różnych epokach historycznych. Autorzy zastanawiają się, czy postawy przypisywane „złym” kobietom zmieniają się na przestrzeni dziejów i czy takie same działania podejmowane przez mężczyzn i kobiety wartościowane są w taki sam sposób. W swych badaniach sięgają po różnorodne źródła – od filozofii starożytnej po współczesną prasę.
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
Złe kobiety czy zła sława? Negatywne wizerunki kobiet na przestrzeni dziejów
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-235-4612-2 |
EAN: 9788323546122 |
Liczba stron: 226 |
Format: 14.8x21.0cm |
Cena detaliczna: 29,00 zł |
22,01 zł
20,10 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
29,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem