Każde liczące się na rynku przedsiębiorstwo buduje swój potencjał i majątek w oparciu o dobra własności intelektualnej. Powstaje jednak pytanie, jak dobra te wyceniać i na jakiej podstawie. Niniejszy, drugi, tom Serii Prawa Designu, Mody i Reklamy przybliża problemy związane z zabezpieczeniem i wyceną praw własności intelektualnej. Tom stanowi zbiór refleksji prawniczych i ekonomicznych na temat zasad wynagradzania twórców i doboru metodologii wyceny. Książka jest adresowana do każdego użytkownika sieci, w szczególności studentów kierunków prawniczych, ekonomicznych i artystycznych, jak też do profesjonalistów, którym poszerzona analiza tej tematyki pozwoli odnaleźć się w wyzwaniach stawianych w ich praktyce.
All serious enterprises build their potential and assets based on intellectual property and its related policy. However, it is important to understand the basis upon which IP pricing should be set. This second volume in the Design, Fashion and Advertisement Law Series gets to the heart of the problems related to the protection and valuation of intellectual property rights. This volume is a collection of legal and economic reflections on the principles of author remuneration and the selection of valuation methodology.
Difin
Znaczenie wyceny własności intelektualnej Proving the worth. Putting a value on intellectual property Augustyn Sławomir, Jankowska Marlena, Panfil Marek, Pawełczyk Mirosław
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-955-3551-2 |
EAN: 9788395535512 |
Liczba stron: 652 |
Format: 15.0x21.0cm |
Cena detaliczna: 115,00 zł |
115,00 zł
Produkt niedostępny
115,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem