Konto

Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności Książka

Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
50,55 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 248
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej

Kup w zestawie

50,55 zł
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: – cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, – zarządzanie aliansami marketingowymi – wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, – tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, – alianse marketingowe różnych podmiotów – przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów. Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.

Szczegółowe informacje na temat książki Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788363391782
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 248
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Oceny i recenzje książki Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki