Powiedz nam, co myślisz!
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zaloguj się, aby dodać opinię
Andrzej Tomaszewski
14/11/2008
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
„Betonowy ogród", debiutancka powieść brytyjskiego prozaika o ugruntowanej pozycji, nagrodzonego w 1998 r. jedną z najbardziej prestiżowych nagród literackich - Nagrodą Bookera, ukazał się po raz pierwszy trzydzieści lat temu. Określana jako „skandaliczna", „mroczna", „szokująca". Czy jednak powieść ta nie zasługuje na coś więcej, niż etykietowanie?
Monika Mellerowska
31/12/2008
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Trach... jak uderzenie głową w beton. Tak się poczułam, kiedy zakończyłam czytać debiutancką powieść Iana McEwana „Betonowy ogród". Ostra i makabryczna treść powieści jest jak zwierzenia dorosłego dziecka z traumatycznych przeżyć z dzieciństwa.
Kamil Wszołek
23/01/2009
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Jest to pełna mitologicznych tropów, znakomicie skonstruowana powieść o czwórce dzieci, które po odejściu rodziców stopniowo przejmują ich rolę. Próbują zmierzyć się z nową rzeczywistością i odnaleźć się w relacjach z sobą i światem.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Jest to pełna mitologicznych tropów, znakomicie skonstruowana powieść o czwórce dzieci, które po odejściu rodziców stopniowo przejmują ich rolę. Próbują zmierzyć się z nową rzeczywistością i odnaleźć się w relacjach z sobą i światem.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Trach... jak uderzenie głową w beton. Tak się poczułam, kiedy zakończyłam czytać debiutancką powieść Iana McEwana „Betonowy ogród". Ostra i makabryczna treść powieści jest jak zwierzenia dorosłego dziecka z traumatycznych przeżyć z dzieciństwa.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
„Betonowy ogród", debiutancka powieść brytyjskiego prozaika o ugruntowanej pozycji, nagrodzonego w 1998 r. jedną z najbardziej prestiżowych nagród literackich - Nagrodą Bookera, ukazał się po raz pierwszy trzydzieści lat temu. Określana jako „skandaliczna", „mroczna", „szokująca". Czy jednak powieść ta nie zasługuje na coś więcej, niż etykietowanie?