Konto

Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii Patryk Gałuszka Książka

Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii
34,50 zł
46,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Placet
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 304
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2009
Zobacz więcej

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Podobne do Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub uczestnictwo w koncercie. Muzyka dociera do nas także za pośrednictwem mediów od radia do Internetu. Pojawia się ona w filmach i reklamach, często decydując o ich powodzeniu. Towarzyszy nam także niejednokrotnie w trakcie zakupów w sklepie lub podczas przejażdżki hotelową windą. Za tymi pozornie oczywistymi momentami obcowania z muzyką kryje się potężny, skomplikowany system przepływu środków pieniężnych od osób i instytucji korzystających z muzyki do wytwórni oraz artystów ją tworzących i wykonujących. Czy poznanie i analiza tego jak funkcjonuje ten system nie jest fascynującym wyzwaniem? Postęp technologiczny – wynalezienie metod kompresji dźwięku (plik mp3) oraz upowszechnienie się Internetu – całkowicie zmieniają dotychczasowe sposoby dystrybucji i konsumpcji muzyki, stopniowym zmianom powinien podlegać również system praw autorskich. Taki obrót spraw nie jest jednak na rękę dużym wytwórniom muzycznym. Wmawiają one opinii publicznej, że tzw. „piractwo internetowe” godzi w interesy artystów. W dyskusjach tych niejednokrotnie dominują emocje, a zdecydowanie brakuje podejścia merytorycznego.

Szczegółowe informacje na temat książki Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Wydawnictwo: Placet
EAN: 9788374881463
Autor: Patryk Gałuszka
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 304
Format: 165x235mm
Rok wydania: 2009
Data premiery: 2009-11-25
Podmiot odpowiedzialny: WYDAWNICTWO PLACET LESZEK PLAK
ul. Brązownicza 13/6
01-929 Warszawa
PL

Inne książki z kategorii Marketing

Oceny i recenzje książki Biznes muzyczny Ekonomiczne i marketingowe aspekty fonografii

Średnia ocen:
7.60 /10
Liczba ocen:
20
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki