DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ Wikonka SZCZEGÓŁY>>
Menu

Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego Tom Boellstorff Książka

Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego
33,75 zł
45,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 368
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2012
Zobacz więcej
Książka przedstawia fascynujący i dla wielu osób tajemniczy świat. W jaki sposób można w wirtualnym społeczeństwie zarabiać prawdziwe pieniądze? Czy można się zaprzyjaźnić z innymi awatarami? Niezaznajomiony z tymi zagadnieniami czytelnik może się bardzo wiele nauczyć. Michelle Press, Scientific American Trwałą zaletą książki Boellstorffa jest przedstawienie portretu wirtualnej kultury u progu jej akceptacji przez główny nurt życia. Zastosowane metody badawcze niewątpliwie staną się wzorem dla innych badaczy reprezentujących wyłaniającą się dopiero dziedzinę antropologii wirtualnej. David Robson, Nature Tom Boellstorff przez ponad dwa lata prowadził obserwację uczestniczącą mieszkańców Second Life jako awatar „Tom Bukowski”. Swój projekt badawczy zrealizował w taki sam sposób, w jaki antropolodzy analizują kultury i grupy społeczne w tak zwanym realnym świecie: stosując rygorystyczne metody antropologiczne, przeanalizował takie kwestie jak płeć, rasa, seks, pieniądze, konflikt i zachowania antyspołeczne, konstruowanie czasu i miejsca oraz relacje między jednostką a grupą. Dzięki przeniesieniu metod antropologicznych na niezbadane dotychczas w ten sposób obszary Dojrzewanie w Second Life pokazuje, w jaki sposób wirtualne światy mogą wpłynąć na nasze postrzeganie tożsamości i społeczeństwa. Miliony ludzi na całym świecie spędzają część swojego życia w internetowych, wirtualnych społecznościach. Największą z nich jest Second Life. Mieszkańcy Second Life kupują ziemię i budują domy, chadzają na koncerty i do barów, biorą udział w ślubach i nabożeństwach religijnych, kupują oraz sprzedają wirtualne towary i usługi, wchodzą w relacje towarzyskie i uczuciowe. Dojrzewanie w Second Life jest pierwszą antropologiczną analizą tego dynamicznego alternatywnego wszechświata. Tom Boellstorff jest profesorem antropologii na University of California w Irvine i autorem książek: A Coincidence of Desires: Anthropology, Queer Studies, Indonesia oraz The Gay Archipelago: Sexuality and Nation in Indonesia (Princeton).

Szczegółowe informacje na temat książki Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
EAN: 9788323333166
Autor: Tom Boellstorff
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 368
Format: 160x230mm
Rok wydania: 2012
Podmiot odpowiedzialny: Uniwersytet Jagielloński - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego,
Gołębia 24
31-007 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller

Oceny i recenzje książki Dojrzewanie w Second Life Antropologia człowieka wirtualnego

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość