Konto

Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty Teresa Taranko Książka

Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty
50,54 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Nieoczywiste
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej

Kup w zestawie

50,54 zł
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. Szczegółowo przedstawia m.in.: – istotę komunikacji marketingowej, jej cechy i funkcje, – zadania komunikacji marketingowej oraz wykorzystywanych do ich realizacji narzędzi i kanałów przekazu, – specyfkę komunikacji marketingowej wybranych kategorii dóbr oferowanych na rynku, – uwarunkowania projektowania i realizacji komunikacji marketingowej, – czynniki wpływające na osiąganie zakładanych przez przedsiębiorstwo celów komunikacji marketingowej, – modele ujmowania i pomiaru efektów komunikacji marketingowej, – rezultaty komunikacji marketingowej w czasie (m.in. mediowe, komunikacyjne i biznesowe, kapitał marki i kapitał relacyjny). O nowatorskim charakterze tej publikacji stanowią szerokie i wieloaspektowe analizy uwarunkowań realizacji komunikacji marketingowej. „Ze względu na duże walory merytoryczne oraz oryginalny sposób ujęcia problematyki książka pani profesor Teresy Taranko z pewnością zainteresuje pracowników naukowych zajmujących się zagadnieniami komunikacji marketingowej, studentów różnych kierunków studiów ekonomicznych i społecznych, właścicieli i pracowników agencji reklamy i komunikacji zintegrowanej, a także menedżerów poszukujących atrakcyjnych i skutecznych form komunikowania się swoich frm i organizacji z rynkiem i otoczeniem”. Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Szczegółowe informacje na temat książki Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Wydawnictwo: Nieoczywiste
EAN: 9788363391508
Autor: Teresa Taranko
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2022
Data premiery: 2018-05-04
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Nieoczywiste
Wiejska 12a
00-490 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Inne książki Teresa Taranko

Oceny i recenzje książki Komunikacja marketingowa Istota, uwarunkowania, efekty

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

Dołącz do Znak EKSTRA
i oszczędzaj na dostawie!

Jak dołączyć? To proste:

  1. Załóż konto w naszej księgarni
  2. Zapisz się do newslettera
  3. Korzystaj z przywilejów od razu!

Twoje korzyści:

  • Darmowa dostawa od 99 zł z GLS
  • Specjalne zniżki tylko dla klubowiczów
  • Pakiet zakładek Art Ladies za 1 zł
  • Brak opłat za uczestnictwo
Kobieta z telefonem Ikona paczki