DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ Wikonka SZCZEGÓŁY>>
Menu

Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa. Mruk Henryk Książka

Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.
72,45 zł
79,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej
72,45 zł
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak: · badania marketingowe · segmentację rynku · strategię produktu, dystrybucji, cen · wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki · reklamę i promocję · plan marketingowy Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301169671
Autor: Mruk Henryk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.

Inne książki Mruk Henryk

Oceny i recenzje książki Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa.

Średnia ocen:
7.40 /10
Liczba ocen:
5
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość