Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów Dan Olsen Książka
Wydawnictwo: | OnePress |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda |
Liczba stron: | 328 |
Format: | 145x215mm |
Rok wydania: | 2018 |
Szczegółowe informacje na temat książki Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów
Wydawnictwo: | OnePress |
EAN: | 9788328336902 |
Autor: | Dan Olsen |
Rodzaj oprawy: | Okładka twarda |
Liczba stron: | 328 |
Format: | 145x215mm |
Rok wydania: | 2018 |
Podmiot odpowiedzialny: | Helion S.A. Kościuszki 1c 44-100 Gliwice PL e-mail: [email protected] |
Zainspiruj się podobnymi wyborami
Podobne do Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów
Inne książki z kategorii Ekonomia
Oceny i recenzje książki Metoda Lean Product Jak być innowacyjnym dzięki wykorzystaniu minimalnej koniecznej funkcjonalności i informacji zwrotnej od klientów
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Dan Olsen w książce "Metoda Lean Product" demistyfikuje proces tworzenia innowacyjnych produktów. Autor prezentuje wyrafinowane strategie i metody, które pomagają w stworzeniu produktu odpowiadającego na potrzeby klientów przy minimalnym zużyciu zasobów. Książka jest przepełniona praktyczną wiedzą, która jest nieoceniona dla każdego, kto chce zrozumieć tajniki procesu produktowego i osiągnąć sukces na rynku. To esencja wiedzy o lean product management, która pomaga zoptymalizować procesy i dopasować produkt do oczekiwań klientów.
Dan Olsen w książce "Metoda Lean Product" demistyfikuje proces tworzenia innowacyjnych produktów. Autor prezentuje wyrafinowane strategie i metody, które pomagają w stworzeniu produktu odpowiadającego na potrzeby klientów przy minimalnym zużyciu zasobów. Książka jest przepełniona praktyczną wiedzą, która jest nieoceniona dla każdego, kto chce zrozumieć tajniki procesu produktowego i osiągnąć sukces na rynku. To esencja wiedzy o lean product management, która pomaga zoptymalizować procesy i dopasować produkt do oczekiwań klientów.