PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców Baruk Agnieszka Izabela Książka

Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców
44,93 zł
59,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2017
Zobacz więcej
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem […] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu. Prof. dr hab. Iga Rudawska Inicjatywę opublikowania przez PWE pracy „Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe” uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji […] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej – wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś

Szczegółowe informacje na temat książki Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320822854
Autor: Baruk Agnieszka Izabela
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Rok wydania: 2017
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE SP. AKCYJNA
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
PL

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller

Podobne do Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe Zakres aktywności marketingowej współczesnych nabywców

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Zapowiedź
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość