Powiedz nam, co myślisz!
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zaloguj się, aby dodać opinię
Małgorzata Owczarek
31/05/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Nie ukrywam, że okładka zwróciła moją uwagę, a po opisie przyciągnęła mnie na dłużej. Po zakupie od razu zabrałam się za lekturę i...było warto! Autorka opowiada o metodzie radykalnej szczerości, która łączy bezwzględne mówienie nawet bolesnej prawdy z byciem empatycznym. Postanowiłam powoli ją wdrożyć w moim zespole i po jakimś czasie zobacyzłam efekty! Dobrze jest zapoznać się z radami osoby doświadczonej, z której słowem liczą się dziesiątki (o ile nie setki!) osób. Każdy, kto kieruje zespołem, choćby niewielkim wie jak ważna jest dobra atmosfera i relacje z pracownikami. W końcu to po naszej stronie leży obowiązek, by zapewnić im jak najlepsze warunki, by wydobyć z nich to, co najcenniejsze. Żeby do tego doszło konieczne jest poznanie oczekiwań i przyjęcie uwag, co może mieć miejsce przede wszystkim dzięki prawidłowej komunikacji w zespole. Książka Scott jest godna polecenia przede wszystkim dlatego, że zawiera wartościową treść, oprócz tego jest naprawdę ładnie wydana.
Paulina Malicka
31/05/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Książkę przeczytałam jednym tchem!! Niektórzy uważają, że szef nie powinien być "kolegą", ale ta książka udowadnia, że da się połączyć te dwie role. Wymaga to wysiłku i ciągłej pracy ,lecz gdy tylko zobaczymy zachodzące zmiany przekonujemy się, że WARTO! Niektóre z faktów zaprezentrowanych przez autorkę otwierają oczy, a wskazówki pozwalają utrzymanie ich szeroko otwartych! Na wyróżnienie zasługuje fakt, że Kim to prawdziwa GIRL BOSS! Jej przykład pokazuje, że kobiety doskonale radzą sobie na kierowniczych stanowiskach i-co więcej, mogą pisać o tym książki.
Marek Lewandowski
23/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Obserwacje Kim Scott moją szerokie zastosowanie i wykonują świetną robotę. Autorka pokazuje jak ważne jest by troszczyć się o ludzi, z którymi się pracuje oraz jak ważne jest by nie pozwolić by to stłumiło potrzebę bycia z nimi szczerym. Oprócz tych ram, które są napisane na okładce książki Scott przedstawia szereg osobistych przykładów i konkretnych praktyk, dzięki którym pracownicy mogą osiągać świetne wyniki. Jak najbardziej polecam zagłębić się w tę lekturę.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Obserwacje Kim Scott moją szerokie zastosowanie i wykonują świetną robotę. Autorka pokazuje jak ważne jest by troszczyć się o ludzi, z którymi się pracuje oraz jak ważne jest by nie pozwolić by to stłumiło potrzebę bycia z nimi szczerym. Oprócz tych ram, które są napisane na okładce książki Scott przedstawia szereg osobistych przykładów i konkretnych praktyk, dzięki którym pracownicy mogą osiągać świetne wyniki. Jak najbardziej polecam zagłębić się w tę lekturę.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Książkę przeczytałam jednym tchem!! Niektórzy uważają, że szef nie powinien być "kolegą", ale ta książka udowadnia, że da się połączyć te dwie role. Wymaga to wysiłku i ciągłej pracy ,lecz gdy tylko zobaczymy zachodzące zmiany przekonujemy się, że WARTO! Niektóre z faktów zaprezentrowanych przez autorkę otwierają oczy, a wskazówki pozwalają utrzymanie ich szeroko otwartych! Na wyróżnienie zasługuje fakt, że Kim to prawdziwa GIRL BOSS! Jej przykład pokazuje, że kobiety doskonale radzą sobie na kierowniczych stanowiskach i-co więcej, mogą pisać o tym książki.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Nie ukrywam, że okładka zwróciła moją uwagę, a po opisie przyciągnęła mnie na dłużej. Po zakupie od razu zabrałam się za lekturę i...było warto! Autorka opowiada o metodzie radykalnej szczerości, która łączy bezwzględne mówienie nawet bolesnej prawdy z byciem empatycznym. Postanowiłam powoli ją wdrożyć w moim zespole i po jakimś czasie zobacyzłam efekty! Dobrze jest zapoznać się z radami osoby doświadczonej, z której słowem liczą się dziesiątki (o ile nie setki!) osób. Każdy, kto kieruje zespołem, choćby niewielkim wie jak ważna jest dobra atmosfera i relacje z pracownikami. W końcu to po naszej stronie leży obowiązek, by zapewnić im jak najlepsze warunki, by wydobyć z nich to, co najcenniejsze. Żeby do tego doszło konieczne jest poznanie oczekiwań i przyjęcie uwag, co może mieć miejsce przede wszystkim dzięki prawidłowej komunikacji w zespole. Książka Scott jest godna polecenia przede wszystkim dlatego, że zawiera wartościową treść, oprócz tego jest naprawdę ładnie wydana.