PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów Ilona Bondos Książka

Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów
34,99 zł
46,20 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-06-23
Wydawnictwo: UMCS
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 340
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej
34,99 zł
Przedmiot przedstawionej do recenzji monografii jest z pewnością niebanalny i to z kilku powodów. Po pierwsze, dotyczy różnicowania cen, które nie doczekało się, jak dotąd, opracowania monograficznego w języku polskim. Po drugie, Autorka przedstawia problem różnicowania cen w kontekście wielokanałowości, które jest zjawiskiem nowym, dynamicznie rozwijającym się i wyraźnie bardziej zaawansowanym praktycznie niż literaturowo/badawczo/teoretycznie. Z recenzji dr hab. Barbary Borusiak, prof. UEP Tematyka monografii dotyczy różnicowania cen w kanałach sprzedaży i należy ją uznać za wartościową i aktualną. Monografia […] koncentruje się na kwestiach teoretycznych oraz jest oparta na badaniach empirycznych w zakresie różnicowania cen w środowisku wielokanałowym. Książka jest opracowaniem wartościowym i obszernym, nowatorskim i pożądanym na krajowym rynku wydawniczym. Z recenzji dr. hab. inż. Dariusza Dąbrowskiego, prof. PG

Szczegółowe informacje na temat książki Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Wydawnictwo: UMCS
EAN: 9788322795989
Autor: Ilona Bondos
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 340
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2022
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Uniwersytetu Marii-Curie Skłodowskiej w Lublinie
Radziszewskiego 11
20-031 Lublin
PL
e-mail: [email protected]

Zainspiruj się podobnymi wyborami

Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość

Podobne do Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Wpływ międzykanałowego różnicowania cen na wybór kanału zakupu przez konsumentów

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Wysyłka przed premierą!
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Zapowiedź
Wysyłka przed premierą!
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość