Blik zyskaj nawet do 60 zł

SPECJALISTA BIURA OBSŁUGI KLIENTA

ref: ZNAK/SPECBOK/22/10 
 



Miejsce pracy: ul. Madalińskiego, Kraków
Tryb pracy: Stacjonarnie w biurze w centrum Krakowa.

Zadania na stanowisku: 
• telefoniczna/e-mailowa obsługa sprzedażowa i posprzedażowa Klientów sklepu internetowego, 
• obsługa procesów e-commerce związanych z dokumentacją zamówień, 
• realizacja reklamacji klienckich, 
• dbanie o wysoką jakość obsługi, 
• współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zamówień Klientów, 
 
Nasze oczekiwania: 
• doświadczenie na podobnym stanowisku w sklepie www/e-commerce, 
• analityczne podejście do tematów, 
• umiejętność pracy w zespole, 
• staranność w wykonywaniu prac, 
• dyspozycyjność i zaangażowanie, 
 
Co możemy Ci zaoferować? 
• możliwość współtworzenia i rozwoju e-commerce’u w ramach jednej z największych i najbardziej rozpoznawalnych grup wydawniczych w Polsce, 
• pełnoetatowe zatrudnienie w zgranym zespole, 
• świetną lokalizację w centrum Krakowa z przyjazną, niekorporacyjną atmosferą, 
• dostępu do niezliczonej ilości książek Wydawnictwa Znak, 
• dostępu do prywatnej opieki zdrowotnej, 

Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. 

 

Darmowa dostawa
dla zamówień od 99 zł
i pakiet zakładek z serii
ART Ladies za 1 zł
po zapisie do newslettera!