Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta


Roger Dooley

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 46,09

Do koszyka
oszczędzasz: 12,91

Zamówienie wyślemy 2017-08-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 66,39
Do koszyka
oszczędzasz: 29,51
+ =
Cena pakietu:
93,90 65,29
Do koszyka
oszczędzasz: 28,61
+ + =
Cena pakietu:
130,80 83,43
Do koszyka
oszczędzasz: 47,37
1/3

 

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...