Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta


Roger Dooley

Neuromarketing 100 szybkich, łatwych i tanich sposobów na przekonanie klienta

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 320
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 45,25

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Książka stanowi praktyczny poradnik na temat tego, w jaki sposób w marketingu i sprzedaży można wykorzystać to, co dzieje się w mózgu konsumenta.
Autor przedstawia najnowsze informacje i wyniki badań, dzięki czemu Twoje wysiłki marketingowe, reklamowe i sprzedażowe zyskają nową siłę.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...