Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-796-3008-0
EAN: 9788379630080
Liczba stron: 304
Format: 16.5x23.5
Cena detaliczna: 49,00 zł

35,91 zł

29,92 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

74,30 zł

70,71 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

108,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

67,90 zł

63,91 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

98,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

71,10 zł

67,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

103,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

67,90 zł

63,91 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

98,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

71,10 zł

67,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

103,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

70,91 zł

67,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

103,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka
+
=

73,91 zł

70,71 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

108,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka Telefonem w klienta. Wstęp do telemarketingu jest praktycznym przewodnikiem po jednostkach organizacyjnych obsługi telefonicznej (call center).
Telefon, jako narzędzie wspomagania biznesu, stał się najbardziej powszechnym urządzeniem do kontaktu z klientami. Wiedza o efektywnej pracy z nim jest coraz większa, jednak nadal niepełna. Ta publikacja pomoże zrozumieć czytelnikowi, dlaczego tak wiele czynników ma wpływ na skuteczne tworzenie sprawnie działających struktur telemarketingowych.

Inni klienci sprawdzali również

Spartakus. Gladiator - Ben Kane | mała okładka
-55 %

Spartakus. Gladiator

Ben Kane

7.2 / 10 (108 ocen)

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Gonitwa cieni - Simon Tudhope | mała okładka
-43 %

Gonitwa cieni

Simon Tudhope

7.8 / 10 (24 ocen)

22,79 zł 22,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

28,90 zł 26,84 zł - najniższa cena 35,90 zł - cena detaliczna

Niech to usłyszą -  Wojciech Chmielarz, Jakub Ćwiek | mała okładka
-23 %

Niech to usłyszą

Wojciech Chmielarz, Jakub Ćwiek

6.8 / 10 (586 ocen)

34,66 zł 34,66 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Zgadywanki, rymowanki. Słowa
 - Patrycja Wojtkowiak-Skóra | mała okładka
-42 %

Zgadywanki, rymowanki. Słowa

Patrycja Wojtkowiak-Skóra

18,98 zł 18,98 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

44,78 zł 37,69 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

41,02 zł 41,02 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem