Analiza danych w biznesie Sztuka podejmowania skutecznych decyzji - Provost Foster, Fawcett Tom | okładka
Helion

Analiza danych w biznesie Sztuka podejmowania skutecznych decyzji Provost Foster, Fawcett Tom

Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-283-5833-1
EAN: 9788328358331
Tytuł oryginalny: Data science for business
Liczba stron: 360
Cena katalogowa: 59,00 zł
Tłumaczenie: Leszek Sielicki

59,00 zł 37,82 zł

Oszczędzasz 21,18 zł
-36 %
Zamówienie wyślemy 2019-12-16

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

108,90 zł 67,76 zł

oszczędzasz: 41,14 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

111,90 zł 69,56 zł

oszczędzasz: 42,34 zł
-37 %
Do koszyka
+
=

61,99 zł 40,81 zł

oszczędzasz: 21,18 zł
-34 %
Do koszyka

Opis

Wszystko co powinieneś wiedzieć o eksploracji danych i myśleniu w kategoriach analityki danych. Wyciągaj trafne wnioski!

„Lektura obowiązkowa dla każdego, kto poważnie myśli o wykorzystaniu okazji, jakie niosą ze sobą wielkie zbiory danych”.

— Craig Vaughan, globalny wiceprezes SAP

Posiadanie zbiorów danych to połowa sukcesu. Druga połowa to umiejętność ich skutecznej analizy i wyciągania wniosków. Dopiero na tej podstawie będziesz w stanie właściwie ocenić kondycję Twojej firmy oraz podjąć słuszne decyzje. Wiedza zawarta w tej książce może zadecydować o sukcesie biznesowym lub porażce. Nie ryzykuj i sięgnij po to doskonałe źródło wiedzy, poświęcone nauce o danych.

To unikalny podręcznik, który pomoże Ci sprawnie opanować nawet najtrudniejsze zagadnienia związane z analizą danych. Dowiedz się, jak zbudowany jest proces eksploracji danych, z jakich narzędzi możesz skorzystać oraz jak stworzyć model predykcyjny i dopasować go do danych. W kolejnych rozdziałach przeczytasz o tym, czym grozi nadmierne dopasowanie modelu i jak go unikać oraz jak wyciągać wnioski metodą najbliższych sąsiadów. Na koniec zaznajomisz się z możliwościami wizualizacji skuteczności modelu oraz odkryjesz związek pomiędzy nauką o danych a strategią biznesową. To obowiązkowa lektura dla wszystkich osób chcących podejmować świadome decyzje na podstawie posiadanych danych!

Dzięki tej książce:

poznasz model predykcyjny
dowiesz się, jak dopasować model do danych
zwizualizujesz skuteczność zbudowanego modelu
zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie sukcesu biznesowego
Przeanalizuj posiadane dane i podejmij trafne decyzje!



Ta książka wykracza poza sferę podstaw analityki danych. To niezbędny przewodnik dla tych z nas (nas wszystkich?), których firmy zostały zbudowane w oparciu o wszechobecność okazji biznesowych, wiążących się z danymi, i nowe możliwości podejmowania decyzji w oparciu o dane.

— Tom Phillips, prezes Distillery i były szef Google Search i Google Analytics

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.