Ciemna strona gastronomii Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej - Mołoniewicz Jan Marek | okładka
MOJA Consulting

Ciemna strona gastronomii Jak skutecznie przeciwdziałać kradzieży pracowniczej Mołoniewicz Jan Marek

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-939-4480-4
EAN: 9788393944804
Liczba stron: 162
Format: 165x240mm
Cena katalogowa: 65,00 zł

65,00 zł 35,12 zł

Oszczędzasz 29,88 zł
-46 %
Wyślemy w ciągu 24h

 

Wakacje z książką

 

 

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

87,99 zł 57,12 zł

oszczędzasz: 30,87 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

109,99 zł 59,86 zł

oszczędzasz: 50,13 zł
-45 %
Do koszyka
+
=

114,99 zł 62,61 zł

oszczędzasz: 52,38 zł
-45 %
Do koszyka
+
=

104,99 zł 57,07 zł

oszczędzasz: 47,92 zł
-45 %
Do koszyka
+
=

104,90 zł 59,06 zł

oszczędzasz: 45,84 zł
-43 %
Do koszyka

Opis

Tak, to nieprzyjemny temat, ale mnie nie dotyczy. U mnie pracują tylko uczciwe osoby. Mam do nich zaufanie.

Jesteś pewien, że problem kradzieży pracowniczej nie jest Twoim problemem?

A czy zdarzają Ci się niezgodności sprzedaży z raportami kasowymi? Częste awarie kasy fiskalnej? Spisy inwentarzowe zgadzające się co do grosza z teoretycznym zużyciem? Może nieoczekiwanie wzrósł koszt surowca? Zaufany kelner przyłapany na chowaniu pieniędzy do kieszeni tłumaczył się roztargnieniem? Słyszałeś o prezentach przekazywanych pracownikom przez dostawców? Czy dania z karty menu na pewno spożywane są tylko przez Gości?

Jeśli któraś z powyższych sytuacji brzmi dla Ciebie znajomo, koniecznie sięgnij po ten poradnik.

Pozwoli Ci on poznać w pierwszej kolejności mity, potem symptomy i metody kradzieży, a także jej konsekwencje dla lokalu oraz – najważniejsze: skuteczne i sprawdzone metody walki z kradzieżą pracowniczą w branży gastronomicznej.

Nie daj się zwieść, badania na temat nieuczciwości pracowniczej są bezlitosne:
•7 na 10 osób ma tzw. elastyczną moralność, czyli są nieuczciwe wtedy, gdy nadarza się łatwa okazja. A o takie w biznesie gastronomicznym nietrudno.
•W słabo kontrolowanym lokalu skala kradzieży może stanowić do 15% wielkości sprzedaży.
•Taki poziom kradzieży łatwo może doprowadzić do bankructwa.
•Nieuczciwości nie da się całkiem zlikwidować, ale przy dobrym zarządzaniu możesz ją ograniczyć do 1-2%.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.