Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego - Małgorzata Molęda-Zdziech | okładka
Difin

Czas celebrytów Mediatyzacja życia publicznego Małgorzata Molęda-Zdziech

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1798-1
EAN: 9788376417981
Liczba stron: 444
Format: 16.0x23.0
Cena katalogowa: 78,00 zł

78,00 zł 66,70 zł

Zamówienie wyślemy 2020-02-24
Dostawa już od 6,99 zł - sprawdź szczegóły! 
Darmowa dostawa dla zamówień od 299 zł!


Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

147,99 zł 105,19 zł

oszczędzasz: 42,80 zł
-28 %
Do koszyka
+
=

127,99 zł 94,19 zł

oszczędzasz: 33,80 zł
-26 %
Do koszyka

Opis

prof. dr hab. Bogusława Dobek-Ostrowska, Uniwersytet Wrocławski:

Dawno nie miałam przyjemności opiniować tak interesującej lektury. Jest to nowatorska praca, która wpisuje się w lukę badawczą w polskich naukach społecznych, w obszarze socjologii, kulturoznawstwa i nauk o mediach. Pod względem merytorycznym mamy dojrzałą, samodzielną i niezwykle wartościową monografię, która z nadmiarem spełnia wymagania rozprawy habilitacyjnej. Autorka doskonale zna literaturę przedmiotu, świetnie się w niej porusza, potrafi analitycznie i krytycznie się do niej odnieść.

dr hab. Małgorzata Lisowska-Magdziarz, Uniwersytet Jagielloński:

(...) to wartościowy przegląd koncepcji mediatyzacji i celebrytyzacji. Zawiera też ciekawą autorską koncepcję powiązania tych terminów i usytuowania ich na tle kultury ponowoczesnej. Książka ma sporą wartość poznawczą, może się okazać użyteczna dla studentów dziennikarstwa, teorii komunikowania, socjologii mediów, a także dla dziennikarzy i dla wszystkich czytelników zainteresowanych problematyką współczesnych mediów.

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.